sobota, 10 listopada 2018

Capsule Makeup Challenge

Cześć Kochani!
Wreszcie! Wreszcie nadszedł ten dzień kiedy udało mi się dopiąć wszystkiego na ostatni guzik i oto przed Wami jest: Capsule Makeup Callenge.
O co w tym wszystkim chodzi? Poniżej znajdziecie odpowiedź i szczegóły.
Miłego czytania i oglądania filmu!
                   


Do rzeczy:
Capsule Makeup Callenge to wyzwanie, do którego wybieramy 10 dowolnych kosmetyków do makijażu i nimi tworzymy 10 makijaży. Kosmetyki do pielęgnacji i narzędzia nie są wliczane do zestawu. Kosmetyki zostają na stałe i nie zmieniają się. Nie można nic dodawać ale nie trzeba wykorzystywać wszystkich.
Ja postanowiłam zmienić trochę zasady i dopasować je do moich potrzeb. Zatem:

  1. Wybrałam kosmetyki, po które sięgam najrzadziej. Nie są to kosmetyki najmniej lubiane (no może poza jednym) a jedynie jakoś tak dziwnie omijane w codziennej rutynie.
  2. Dopuszczam wymianę kosmetyków na nowe w przypadku, gdy te wybrane do wyzwania się skończą, ponieważ kilku z nich używam na co dzień a nie wiem jak długo zajmie mi realizacja całej serii.
  3. W komentarzach pod filmami możecie zgłaszać propozycje makijaży do wykonania w wyzwaniu. Wtedy będzie jeszcze ciekawiej ;)
               
Skoro mamy już omówione zasady to teraz czas pokazanie i omówienie przeze mnie wybranych kosmetyków:
                     
Twarz:
               
Kryolan Concealer Circle No 03 - Świetny kosmetyk, bardzo uniwersalny o mega mocnym kryciu i nie zapychający. Niby wszystko w nim lubię ale jednak nie używam. Dlaczego? Nie mam pojęcia.
Wet N' Wild Photofocus Pressed Powder WARM LIGHT - Puder, którego używam na co dzień. Innego pudru z kolorem nawet nie mam w domu więc pewnie się zaraz zużyje i będę musiała wymienić go na coś innego.***
Inglot AMC Cream Blush 84 - Róż, który używałam go namiętnie do No Foundation Makeup poprzedniej zimy ale po tym jak skończyłam korektor MAC poszedł w odstawkę i do tej pory leży. Zdecydowanie czas to zmienić bo jest to produkt wielofunkcyjny, który można używać na policzki i usta.                 
 Oczy:
             
Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette  - Idealny zestaw cieni dla mnie. Świetnie dobrane kolory i to w większości moje ulubione a jednak leży i się kurzy. Zupełnie to nie logiczne.
Astor Perfect Stay Eye Pencil 81 EARTH SHIMMER - Jedyna brązowa kredka jaką mam więc w sumie nie miałam wyboru ;)
Lancome Hypnose Mascara 01 NOIR HYPNOTIC - Obecnie używany przeze mnie tusz (zazwyczaj mam otwarty jeden na raz). Mam nadzieję, że uda mi się nagra wszystkie filmy z tym wyzwaniem zanim będę go musiała wymienić na inny.
Smashbox 24hour Photo Finish Shadow Primer - Również jedyna używana przeze mnie teraz baza pod cienie. Bardzo ją lubię bo spisuje się świetnie. Jest jej już bardzo niewiele więc pewnie będę musiała ją zmienić.***
Avon True Colour Glimmerstick Brow Definer DARK BROWN - To też jedyny tego typu kosmetyk jaki obecnie mam i używam więc przy takich ograniczeniach nie było wyjścia. Jest dla mnie za ciepła i ma woskową miękką konsystencję więc za nią nie przepadam, ale chcę ją skończyć bo jest mało wydajna więc długo się męczyć nie będę,
                   
Usta:
                       
MAC Amplified Lipstick RAMBLAS RED - Piękna ciemna czerwień. Niestety już dosyć stara a na dodatek wycofana ze sprzedaży więc czas najwyższy ją zużyć i kupić coś nowego ;) Kocham ją za kolor i trwałość ale zazwyczaj mi się nie chce z nią bawić. Czas to zmienić.
Revlon Super Lustrous Creme Lipstick 415 PINK IN THE AFTERNOON - Kupiłam ją po tym jak się dowiedziałam, że to kolor stworzony specjalnie dla Audrey Hepburn do filmu "Śniadanie u Tiffaniego". Jakiś czas używałam a potem odłożyłam. Teraz jest mi z nią jakoś nie po drodze ale pasuje ją zużyć ;)
                     
Wszystkie filmy z wzywania znajdziecie na moim kanale na YT w playliście Capsule Makeup Challenge a ponad to będę je linkowała tutaj:
LOOK 01: Casual with red
LOOK 02: New Year's Eve Makeup
LOOK 03: Glittery Wet Lids
LOOK 04: Monochromatic
LOOK 05: Valentine's Day Makeup
LOOK 06: Blue & Gold
LOOK 07: Halo Eyes
LOOK 08: Makijaż dla opadającej powieki vol.1
LOOK 09: Makijaż dla opadającej powieki vol.2
LOOK 10: Makijaż finałowy + Podsumowanie

                   
Mam nadzieję, że pomysł z realizacją tego wyzwania przypadł Wam do gustu. Podzielcie się w komentarzach swoim zdaniem na ten temat i nie zapominajcie o kciukach i komentarzach pod filmem na YT.
Miłego oglądania i do zobaczenia.
Pa :)

***
Niestety w trakcie realizacji challengu skończyły mi się niektóre kosmetyki więc zastąpiłam je nowymi. Oto one:
         
Puro Bio Indissoluble Compact Powder 02 zamiast Wet N Wild Photofocus Pressed Powder
Semilac Wygładzająca baza pod cienie do powiek zamiast The Balm Put A Lid On It Eyelid Primer i Smashbox 24hour Photo Finish Shadow Primer
MAC Cosmetics Lipstick Matte HONEYLOVE zamiast Revlon Super Lustrous Creme Lipstick 415 PINK IN THE AFTERNOON

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że innym też się spodoba i uda mi się zebrać odpowiednią ilość kciuków pod filmem, żeby nagrać kolejną część ;)

      Usuń
  2. Czasem tak jest że nie wiedzieć czemu jest coś czego nie używamy i tego nie da sie wytłumaczyć, ja mam tak z ubraniami niektórymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kilka takich ubrań ale się ich pozbyłam. Został mi tylko 1 sweter i nawet ostatnio go założyłam ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...