piątek, 25 października 2019

Oswajamy Kolory: RÓŻ

Cześć Kochani!
Przypomniałam sobie w końcu o serii Oswajamy Kolory (tak, zupełnie o niej zapomniałam) i postanowiłam do niej wrócić oraz w miarę sprawnie doprowadzić ją do końca.
W dzisiejszym makijażu stawiam na róż i jego wkomponowanie w makijaż. Mam nadzieję, że moja propozycja będzie dla Was inspirująca.
Miłego oglądania :)
                               


Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette: STARK, ZONE, BABY, SERIOUS, BLONDE
BPerfect Carnival: FUNKI
Helena Rubinstein Lash Queen Fatal Blacks Mascara Waterproof 01 MAGNETIC BLACK
                             
PĘDZLE: 
M Brush by Maxineczka 05
ELF Fluffy Eye Blender Brush
Zoeva 227 Soft Definer
EcoTools Pędzel do cieni
Essence Pędzel do Smokey Eye
byH&M Smokey Eye Brush
                     
Dziękuję Wam Kochani za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...