wtorek, 7 kwietnia 2020

Nowości i zużycia: marzec 2020 - So de Janeiro, It Cosmetics, Cien, Lisa Eldridge, Lancome

Cześć Kochani!
W tych trudnych czasach mam nadzieję, że jesteście zdrowi i siedzicie w domach, a jeżeli coś Wam dokucza, to że szybko wyzdrowiejecie. U mnie jak na razie OK więc z przyjemnością zapraszam Was na miły i przyjemny post zakupowo-zużyciowy :)
Miłego czytania i oglądania.
                                   

Zacznę może od zużyć bo to one cieszą mnie najbardziej i dają możliwości kolejnych zakupów ;)
                     
PIELĘGNACJA:
                                     
                           
Farmona Herbal Care Odzywka Ekspresowa Skrzyp Polny - Była OK, ułatwiała rozczesywanie, nie obciążała a zapach miała przyjemny. Powrotu nie planuję bo mam zamiar obciąć włosy.
Sylveco Kojący balsam do ciała - Miał przyjemny zapach, łatwo się rozprowadzał, szybko wchłaniał, nie pozostawiał tłustej ani lepkiej warstwy a przy tym świetnie nawilżał. Z pewnością jeszcze wrócę.
Hollywood Skin Płatki pod oczy - Zużyłam ale różnicy nie zauważyłam. Nawilżenie ok, takie jak w przypadku każdego kremu. Nie kupię ponownie.
Star Skin Lip Mask - Tak jak w przypadku płatków nie zauważyłam różnicy. Nawilżenie było chwilowe. Nie kupię ponownie.
Alverde Mydło w kostce BIO-Werbena - Ładnie pachniało, dobrze myło, nie przesuszało ani nie podrażniało skóry. Wydajność dobra. Pewnie bym kupiła gdybym miała dostęp.
Crabtree & Evelyn Body Lotion Verbena and Lavenda
Crabtree & Evelyn Body Wash Verbena and Lavenda
Zużyłam oba kosmetyki ale żaden z nich nie podbił mojego serca. Zapach cudny ale reszta bez szału. Więcej nie wrócę.
Alchimia Soap Vegetable Soap Handmade in Italy LEMON - Piekny zapach, niesamowicie wydajne, dobrze myje, nie rozpływa się pod prysznicem. Z pewnością kupię inne zapachy.
Yves Rocher Balsam do rąk Pur Arnica - Bardzo przyjemny, dobrze nawilżał i regenerował, miał ładny zapach. Powrotu jednak nie planuję bo ostatecznie nie podbił mojego serca.
                                     
KOLORÓWKA:
                                   
                                     
Lancome La Vie Est Belle EDP - Ładny zapach ale nie mój. Słodki, intensywny trwały. Nie planuję powrotu.
Balea Balsam do ust - Taki przeciętny balsam. Pupy nie urywał ale też nie szkodził. Powrotu nie planuję.
Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET FAWN - Świetna szminka i dobry kolor ale niestety nie podbił mojego serca. Nie planuję powrotu.
Golden Rose Dream Lips Lipliner 501 - Dobra uniwersalna konturówka, która pasuje do wielu nudowych szminek. Ja jednak nie przepadam za konturówkami i nie planuję powrotu.
ABH Contour Cream Kit LIGHT - HAVANA - Ostatni krem do konturowania jaki miałam. Produkt sam w sobie był świetny ale ten element makijażu nie Przypadł mi do gustu. Powrotu nie planuję.
L'Oreal False Lash Architect 4 Dimensions Effect Fibers BLACK - Recenzja KLIK KLIK.
                                   
Teraz czas na smakołyki, czyli nowości ;)
                                         
PIELĘGNACJA:
                                           
                                 
PuroBio Krem do twarzy nawilżający - cera normalna
Dolina Czeremchy Balsam do Ust OPALIZUJĄCY
PuroBio Serum rozjaśniające w olejku
Zielone Labolatorium Krem do stóp Aksamitny
Biolaven Krem do rąk odżywczy
Dotyk Kreacji Szampon wawrzyn i korzenie
Soap Szop Szampon w kostce Yen
Same zapasy najpotrzebniejszych rzeczy jeszcze z początku miesiąca.
                                         
                             
Cien Krem do rąk Nawilżający
Cienk Skoncentrowany krem do rąk
Moje dłonie są obecnie w kiepskim stanie więc staram się smarować je za każdym razem jak sobie tylko o tym przypomnę. Zapas kremów na gorsze czasy ;)
Mokosh Balsam do ciała Żurawina - prezent
                                   
KOLORÓWKA:
                                             
                             
Coleur Caramel Puder w kompakcie - matowy 602 JASNY BEŻ
It Cosmetics Heavenly Luxe Complexion Perfection NO 7 Brush - Wreszcie marka do nas do tarła więc nie mogłam się oprzeć ;)
Essence Volume Booster Lash Primer - Kosmetyk kupiony do filmu.
Hean Big Zoom Professional Express Volume Mascara BLACK - Kosmetyk kupiony do filmu.
Hean Brow Tint 11 MEDIUM - Kosmetyk kupiony do filmu.
Coleur Caramel Puder sypki 01 JASNY BEŻ
PuroBio  Sunset Fix & Fresh Makeup Mist
Sol de Janeiro Body Fragrance Mist BRAZILIAN CRUSH - Już od wieków wisiała na mojej WL więc w końcu kupiłam ;)
                         
To już wszystko co udało mi się kupić i zużyć w tym miesiącu. Znowu poległam i nakupiłam sporo kolorówki ale to już prawie wszystko na najbliższe pół roku. Zostały jakieś resztki do planowanych filmów i mam nadzieję, że potem na jakiś czas uda mi się opanować ;)
Jak Wam upłynął marzec? Więcej kupiliście czy zużyliście?
                             
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

14 komentarzy:

  1. O ja cie ile fajnych ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie balsam do ciała Mokosh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nic nie pomogę, bo to mój pierwszy ;)

      Usuń
  3. Ładne zużycia i jeszcze ładniejsze nowości. Ten krem do twarzy z PureBio mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyłapałam kilka ciekawych produktów, dopiszę do listy do testowania :D teraz jak nie bardzo można ruszać się z domu, to sama muszę sobie radzić i wykonywać zabiegi kosmetyczne w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem leniem pielęgnacyjnym i gotowa maseczka + leżenie w wannie to moje max ;)

      Usuń
  5. Sol de Janeiro Body Fragrance Mist zaciekawiła mnie najbardziej - daj znać jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie lato w butelce. Na razie czeka na gorące dni ale coś czuję, że będzie miłość ;)

      Usuń
  6. Zazdroszcze Ci tych nowosci kochana u mnie posucha obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też teraz posucha bo staram się bardziej zużywać niż kupować. W marcu szalałam więc teraz mam porządne zapasy ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...