piątek, 2 października 2020

EYESHADOW BINGO: BPerfect Carnival Palette

Cześć Kochani!
Zainspirowana paletą BPerfect postanowiłam wrócić do zapomnianej serii EYESHADOW BINGO i oddałam mój makijaż w ręce przypadku. Jak mi wyszło zobaczcie sami ;)
Miłego oglądania.


Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
BPerfect Carnival Palette: SHUFFLE, QUEENY, ENVY, BREEZY, SKY, MOONY
Yves Rocher Kohl Pencil 01 NOIR
Hean Big Zoom Professional Express Volume Mascara BLACK
       
PĘDZLE:
GlamBrush O108
Zoeva 225 Eye Blender
Bikor PRO Brush No 5 Eyeshadows
Sephora 14 Smudge
Zoeva 230 Pencil
               
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...