wtorek, 19 października 2021

Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2021

Cześć Kochani!
Za nami bardzo ekscytujący weekend z wielkim książkowym wydarzeniem. Po raz pierwszy skusiłam się na udział w nim również ja. W dzisiejszym filmie pokazuję Wam co tam kupiłam.
Miłego seansu :)



W filmie pokazałam:
  1. Andrzej Pilipiuk Zaginiona
  2. Andrzej Pilipiuk Upiór w ruderze
  3. Andrzej Pilipiuk Karpie bijem
  4. Giles Andreae, David Wojtowycz Moje superowe ciężarówki i koparki
  5. Enrica Soroldoni, Emanuela Pagliari, Diego Mattarelli Podnieś klapkę. Ciało człowieka
  6. Superfast. Drewniany model 3D. Work Horse 1. Ciągnik

Dziękuje Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...