sobota, 28 stycznia 2023

PROJEKT ZERO 2023 – wprowadzenie

Cześć, Kochani!
Długo się zastanawiałam, czy nadal podejmować się projektu, bo kosmetyków mam już coraz mniej, ale stwierdziłam, że nie ma co się poddawać. Nowy rok niesie nowe wyzwania, a do idealnego zestawu kosmetycznego coraz bliżej.
Trzymajcie kciuki i miłego seansu.



W tym roku zużywam:
  1. Bi-Es & Dominik Rupiński PINK EDP
  2. Bi-Es & Dominik Rupiński BLUE EDP
  3. Avon LBD Weekend EDP
  4. Avon Little Black Dress EDP
  5. YSL Touche Eclat le Teint B10
  6. Maybelline Super Stay Better Skin Foundation 40 SUN BEIGE
  7. Payot CC Cream No 2
  8. By Terry Anti Wrinkle Serum Foundation 2 CREAM IVORY
  9. 100%pure Powder Foundation CREME
  10. Milani Silky Matte Bronzing Powder 01 SUN LIGHT
  11. Hourglass Lighting Edit – Volume SURREAL HALO Blush i PURE EFFECT Blush
  12. Urban Decay All Nighter
  13. Stila Glitter&Glow Liquid Eye Shadow ROCKIN'ROSE
  14. Lisa Eldridge Liquid Lurex Liquid Eyeshadow BIANCA
  15. PuroBio Eyeshadow Mono Shimmer 23
  16. Catrice Velvet Matt Eyeshadow 020 PINK-UP GIRLS
  17. Lanolips Fruity Jellybalm CHERRY
  18. Benefit CakePOP PunchPop! WAYERMELON
  19. Benefit CakePOP PunchPop! CHERRY
  20. MAC & UOMA Beauty Black Magic Lipstick LOVE
  21. Lisa Eldridge Enhance and define Lip Pencil BLUSH
  22. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MYTH
  23. Burberry Burberry Kisses Lipstick No.109 MILITARY RED

Czy Wy planujecie coś zużywać w tym roku?
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

6 komentarzy:

  1. LBD Weekend może mi sie uda powąchać, znam zapach tej klasycznej wersji i lubię, miałam kiedyś flakonik a tak to kulku o tym zapachu czasem używam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, czy planuje Pani serię filmów typu inwentarz kosmetyczny z podziałem na sekcję? I szczerze uwielbiam Pani filmy typu zużycia miesiąca i zakupy miesiąca (Zmieniła Pani później formułę na zużycia półroczne, ale ja naprawdę uwielbiam ten rodzaj filmów). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, tak myślę o tej serii, ale wstrzymuje mnie brak czasu. Być może w maju albo w wakacje, jak będę miała więcej wolnego, uda mi się ją zrealizować. Wszystkie zakupy i zużycia pokazuję na Instagramie (@crumbsofbeauty), więc zapraszam tam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...