sobota, 1 kwietnia 2023

Projekt ZERO – aktualizacja 02

 Cześć, Kochani!

Opóźnienie mam coraz mniejsze i jestem pewna, że jeszcze w kwietniu wszystkie filmy pojawią się, tak jak trzeba!
Tymczasem zapraszam na film.
Miłego seansu :)



Zużywam:
  1. Avon LBD Weekend EDP
  2. Avon Little Black Dress EDP
  3. Maybelline Super Stay Better Skin Foundation 40 SUN BEIGE
  4. By Terry Anti Wrinkle Serum Foundation 2 CREAM IVORY
  5. Milani Silky Matte Bronzing Powder 01 SUN LIGHT
  6. Hourglass Lighting Edit – Volume SURREAL HALO Blush i PURE EFFECT Blush
  7. Lisa Eldridge Liquid Lurex Liquid Eyeshadow BIANCA
  8. PuroBio Eyeshadow Mono Shimmer 23
  9. Catrice Velvet Matt Eyeshadow 020 PINK-UP GIRLS
  10. Lanolips Fruity Jellybalm CHERRY
  11. Benefit CakePOP PunchPop! WAYERMELON
  12. Benefit CakePOP PunchPop! CHERRY
  13. Lisa Eldridge Enhance and define Lip Pencil BLUSH
  14. Burberry Burberry Kisses Lipstick No.109 MILITARY RED
  15. Urban Decay All Nighter

Zużyte/wykluczone:
  1. Bi-Es & Dominik Rupiński PINK EDP
  2. Bi-Es & Dominik Rupiński BLUE EDP
  3. Payot CC Cream No 2
  4. Stila Glitter&Glow Liquid Eye Shadow ROCKIN'ROSE
  5. Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MYTH
  6. YSL Touche Eclat le Teint B10
  7. 100%pure Powder Foundation CREME
  8. MAC & UOMA Beauty Black Magic Lipstick LOVE

Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Trzymajcie kciuki.
Do zobaczenia.
Pa.

2 komentarze:

  1. YSL Touche Eclat le Teint B10 - jeden z lepszych podkładów, jakie miałam. :) Jestem jego wierną fanką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie zakochałam. O wiele bardziej wolę By Terry. YSL ma zdecydowanie za mocny zapach dla mnie.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...