sobota, 31 sierpnia 2024

Szybki makijaż – Back to School, Back to Work i na każdą okazję

Cześć, Kochani!
Wakacje minęły, więc czas wracać do szkoły i pracy. Pomyślałam, że połączę tę okazję z prezentacją minimalistycznego makijażu, który towarzyszy mi od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że będzie on dla Was źródłem inspiracji :)
Miłego seansu.



W filmie wykorzystałam:
KOSMETYKI
  1. Milani Eyeshadow Primer
  2. Too Faced Born this Way Etheral Setting Powder TRANSCULENT
  3. Glam Shop Puder Klasyk 1
  4. Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting Blush MODERN MERCURY
  5. Pixie Cosmetics Whimesical Lines Eye Pencil 06 ENHANCED FOREST
  6. GlamShop Złota Era Rozświetlacz do oczu i twarzy ERA
  7. Yves Rocher Edycja Limotowana Tusz do rzęs Metamorphose Intensywna Objętość 02 CZARNY
  8. Hourglass Arch Brow Sculpting Pencil WARM BRUNETTE
  9. Eveline Brow&Go! Precise brush Eyebrow Mascara with Fibers 02 DARK
  10. Nivea Barwiony balsam do ust CHERRY SHINE
  11. NYX Cosmetics Buttergloss DEVIL'S FOOD CAKE
PĘDZLE:
  1. Zoeva BAMBOO 103 Defined Buffer
  2. Essence Kabuki Brush
  3. BK Beuty 103Bronzer Brush
  4. Zoeva 227 Soft Definer
  5. Inglot Spirala do brwi

Jak u Was wygląda makijaż w ostatnim czasie? Podzielcie się swoimi upodobaniami.
Dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...