piątek, 29 kwietnia 2011

Powitalnie;)

Do założenia bloga przymierzałam się jak sójka do odlotu za morze;) To był czas a mi się nie chciało, to mi się chciało ale czasu było mało... To znów to, a to tamto ale w końcu jestem:) 
Blog będzie głównie ... o różnościach;) Pojawi się wizaż, stylizacja, facepainting, makijaże oraz dużo, dużo kosmetyków - tych które mam, tych których nie mam ale będę miała i tych które mi się marzą ale pewnie w moje rączki nie trafią;) Dodatkowo i między czasie na pewno zaistnieją jakieś notki o kocie, TŻ-cie, zakupach i różnych innych różnościach:)
W związku z tym zapraszam do obserwowania i czytania;)

4 komentarze:

  1. O, Sexi ma bloga :D nie wiedziałam nawet ,nie chwaliłaś się :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo dopiero dzisiaj zaczęłam więc jeszcze nie ma się czym chwalić;) Mam nadzieję, że jutro kupię róże, które mnie ostatnio opętały i będę mogła się rozpisać na ich temat;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A, nie wiedziałam :)róże,ładne ?:) pokaż,pokaż !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...