poniedziałek, 12 lutego 2018

Zapraszam na Crumbs of Beauty

Cześć kochani,
Wieki mnie już tutaj nie było a w tym czasie milion razy rozważałam usunięcie tego bloga ale stwierdziłam, że nie ma co przesadzać bo może ktoś jeszcze znajdzie tutaj dla siebie coś ciekawego. W tym czasie (już ponad rok temu) stworzyłam nowy blog, na który serdecznie chciałam Was zaprosić, oto link:


Chociaż nie jestem tam, tak często jak tutaj bywałam to jednak znajdziecie też kilka ciekawych wpisów i filmów, np.
Jak wykonać makijaż dzienny bez użycia podkładu?
Jak wyprać Beautyblender za pierwszym razem?
Jakie narzędzia wybrać, gdy trzeba zrobić makijaż na drugi dzień po wielkiej imprezie?
oraz trochę prywaty, czyli zużycia, nowości i ulubieńców KLIK KLIK ;)

Jeżeli z blogiem Wam nie po drodze to zapraszam Was na You Tube.

Ponad to codziennie spotkacie mnie na Instagramie oraz Facebooku :)

Zachęcam do lubienia, obserwowania i komentowania. Mam nadzieję, że nowa wersja bloga przypadnie Wam do gustu tak samo jak stara.

Pozdrawiam,
XO

2 komentarze:

  1. etam z usuwaniem bloga... lepiej chyba kontynuować w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...