wtorek, 3 kwietnia 2018

Podsumowanie marca 2018

Cześć kochani,
Widzę, że sporo osób na ten blog zagląda dlatego postanowiłam stworzyć post podsumowujący marzec abyście mogli zobaczyć o czym pisałam i mówiłam.



Na kanale YT pojawiło się pięć filmów:
Zużycia lutego: KLIK KLIK
Nowości i ulubieńcy: KLIK KLIK
oraz makijaże:
Ciemne oko bez podkładu: KLIK KLIK
Kosmetykami za mniej niż 100 zł: KLIK KLIK
Smoky eyes z oliwkową kreską: KLIK KLIK

Wróciłam też do pisania, więc możecie też trochę poczytać ;)
5 faktów o mnie: KLIK KLIK
Recenzja Silisponge: KLIK KLIK
TOP 5 drogich kosmetyków: KLIK KLIK
Recenzja DEO Schmidt's: KLIK KLIK

Przyszło mi do głowy, że mogła bym wrócić do tego adresu. Jestem ciekawa czy byli byście tym zainteresowani. Dajcie znać w komentarzach ;)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...