wtorek, 24 kwietnia 2018

NATURA ACCESSORIES Gąbeczki do korektora

Witajcie,
Znowu słonecznie i z weną. Zanim przejdę do recenzowania pędzli postanowiłam dalej pociągnąć temat gąbek, bo jednak na chwilę obecną są to najbardziej hot akcesoria do makijażu. Dzisiaj opiszę coś z rynku rodzimego, łatwo dostępnego i taniego.
Zapraszam



MARKA: Natura Accessories
MODEL: Gąbeczki do korektora
CENA: 11zł/2szt.

Po lewej nowa, sucha gąbeczka, po prawej używana już mokra gąbeczka.
Suche gąbeczki są małe, mocno zbite i twarde, jednak po namoczeniu zwiększają swój rozmiar około dwukrotnie i stają się przyjemnie miękkie. Odciśnięcie ich z wody nie przysparza problemów i można to spokojnie zrobić trzema palcami. Nie są delikatne i milusie jak chmurka, ale moim zdaniem ich konsystencja jest idealna żeby dobrze rozprowadzić kosmetyk, więc używam ich chętnie, i z przyjemnością zrezygnowałam z wklepywania korektora palcami.
Świetnie radzą sobie zarówno z suchymi, mocno kryjącymi korektorami, jak i tymi lżejszymi, bardziej nawilżającymi. Używam ich także do nakładania pudru na okolice oczu oraz na niedoskonałości przy utrwalaniu kamuflażu i jestem bardzo zadowolona z efektu.
Praktycznie nie wchłaniają kosmetyków więc mycie ich nie stanowi żadnego problemu.

Gdy gąbki do korektorów pojawiły się na rynku byłam do nich bardzo sceptycznie nastawiona ale dzięki tym się przekonałam i teraz już wiem, że na pewno chętnie będę do nich wracać. Bardzo ułatwiają pracę w okolicy oczu i skrzydełek nosa a przy tym nie trzeba sobie brudzić palców.
Jeżeli, ktoś z Was rozważa zakup to polecam.

10 komentarzy:

  1. Ja jakos zawsze uzywam gabeczki do podkladu rowniez do korektora choc w czelusciach szuflady mam jakies tam male i twarde gabeczki niby do korektora wlasnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nakładam podkład gąbką to też używam jej do korektora ale jak aplikuję podkład pędzlem to zazwyczaj nie chce mi się brudzić paluchów korektorem i aplikuję go wlaśnie mini gąbką ;)

      Usuń
  2. Ja dopiero bliżej poznaje się z gąbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też używam normalnej gąbki do makijażu, ale te malutkie chętnie kiedyś sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po nie sięgam gdy nakładam podkład pędzlem a nie chce mi się brudzić palca przy rozklepywaniu korektora ;)

      Usuń
  4. Mam kilka takich maluchów, ale nigdy po nie nie sięgam :) Jeśli nakładam korektor gąbeczką to tą samą, którą nakładałam podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś często sięgałam ale ostatnio mam jakiś przestój. To pewnie kwestia korektora, którego aktualnie używam a jak używam normalnej gąbki do podkładu no to tym bardziej już mi się drugiej nie chce brudzić ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie lubisz gąbek czy nie przemawiają do Ciebie takie małe?

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...