czwartek, 1 listopada 2018

MILAN 321-4

Witajcie Kochani,
Dzisiaj jest dzień zupełnie nie rozrywkowy ale dla tych, którzy już siedzą w domach przygotowałam dla kolejną recenzję.
Zapraszam.


MARKA: Milan
MODEL: 321 rozmiar 4
CENA: 6 zł


Pędzel ma drewniany brązowy lakierowany trzonek z białymi napisami, grafitową, metalową skuwkę oraz cieniowane pomarańczowo-brązowe syntetyczne włosie przycięte na kształt języczka. Jest dobrej jakości i odkąd go kupiłam nie zaobserwowałam na nim żadnych uszkodzeń.
Jak już się pewnie domyślacie pędzel pochodzi ze sklepu dla plastyków. U mnie znalazł się całkowicie przypadkowo, gdyż wpadł mi w oko przy kupowaniu innych pędzli. Praktycznie od razu został jednym z moich ulubieńców do aplikacji korektora na mniejsze i większe zmiany, gdyż robi to bardzo precyzyjnie. Nie ma przeszkód by używać go rownież do rysowania kresek eyelinerem i tutaj w zależności od upodobań można nim stworzyć linie od bardzo cieniutkich do bardzo grubych. Włosie jest gładkie oraz przyjemne w dotyku więc nakładanie kosmetyków nie przysparza żadnych problemów i spokojnie można nim pracować nawet na bardzo wrażliwych powiekach. Lubię też sięgać po niego gdy chcę podkreślić linię wodną oka za pomocą eyelinera lub korektora, bo wywiązuje się z tego zadania doskonale.
Pranie go i suszenie jest bezproblemowe. Nie wymaga stosowania osłonek ani żadnych specjalnych środków.

Jest to bardzo niepozorny pędzel jednak warto mu się przyjrzeć i go wypróbować. Za bardzo niską cenę otrzymujemy porządne akcesorium, które sprawdzi się  zarówno u amatorów jak i u profesjonalistów. Ode mnie kciuk w górę ;)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...