czwartek, 9 maja 2019

Nowości, kwiecień 2019 - Escentric Molecules, MAC, LRP, Duetus, Isana

Cześć Kochani,
Po obfitym kolorówkowym denku kwietnia czas pokazać Wam co kupiłam.
Miłego czytania :)
                                       

Jak sami widzicie zakupy nie były zbyt obfite ale za to konkretne więc zaczynajmy.
                     
Pielęgnacja włosów i ciała:
                           
                                       
Alchimia Soap Vegetable Soap Handmade in Italy LEMON - To moje drugie mydełko cytrynowe, które wybrałam tylko dlatego, że intensywnie pachnie cytrynową lemoniadą. Próbuję się przekonać do mycia mydłem ale słabo mi idzie bo niestety dosyć mocno wysuszają. Macie jakieś rady?
Isana Professional Olejek do włosów PIELĘGNACYJNY OLEJ ARGANOWY - Moje włosy osiągnęły już taką długość, że kosmetyk tego typu jest im już bardzo potrzebny. Ułatwia rozczesywanie i pięknie nabłyszcza oraz wygładza. Zapobiega też zbijaniu się włosów w strąki.
                                   
Kolejny krok to pielęgnacja twarzy, bo i w tej kategorii coś mi przybyło:
                               
                               
La Roche Posay Anthelios XL Żel-krem do twarzy suchy w dotyku SPF50+ - Na nowo rozpoczęłam poszukiwania filtra idealnego, bo ten, którego używam non stop mam wrażenie, że już słabo działał. Mam nadzieję, że ten się sprawdzi i nie dostanę jakiegoś uczulenia.
Duetus Tonik do twarzy - Nie mogłam się oprzeć możliwości zakupienia go z gazetą i poległam więc mam zapas :)
                               
Na koniec moja największa słabość, czyli kolorówka i zapachy :)
                           
                               
Escentric Molecules Molecule 01 EDT - Zapach, który odkryłam w/dzięki książce i choć nie była to miłość od pierwszego wrażenia to jakoś tak się to rozwinęło, że mnie opętał i pomimo tego, że wcale nie miałam go na WL to praktycznie sam wlazł mi w ręce.
MAC Cosmetics Dazzleglass Lipgloss RAGS TO RICHES - Błyszczyk tej marki już od wieków wisiał na mojej WL dlatego korzystając z jakiejś dużej promocji postanowiłam go wreszcie wypróbować. Oby był tak dobry jak to sobie wyobrażam ;)
                                 
Takim oto sposobem dotarliśmy do końca. Szybko, nie? Zaskoczeni? ;)
Jak Wam zakupowo upłynął kwiecień? Obkupiliście się na bogato czy raczej skromnie?
                       
Do zobaczenia :)
Pa.

8 komentarzy:

  1. Swietne nowosci kochana, od wczoraj chodzi za mna brokatowy cien wlasnie z MACa i chyba mnie skusi hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona od MAC bo ich kolorówka pasuje mi najlepiej 😉

      Usuń
  2. Piękne nowości! Pokaż na sobie błyszczyk MAC :D Ostatnio nie robiłam zakupów, ale nadchodzi czas że będę musiała dokupić co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z pewnością pojawi się w jakimś filmie. Udanych łowów ;)

      Usuń
  3. Błyszczyk ma bardzo ładny kolor. Mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie i będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten olejek z Isany. U mnie trochę się tych nowości nazbierało i ciągle coś nowego wpada do toaletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest świetny i nie ustępuje tym droższym. Mi też ciągle coś przybywa choć staram się ograniczać zakupy.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...