piątek, 20 marca 2020

Rozsądnie minimalistyczna kosmetyczka dla cery mieszanej

Cześć Kochani!
Nie samymi makijażami żyje YouTube więc tym razem postawiłam na coś innego i stworzyłam dla Was zestawienie kosmetyków, które sprawdzi się zawsze i wszędzie ;)
Miłego oglądania.
                     

Do kosmetyczki wrzuciłam:
Nars PRO-PRIME Smudge Proof Eyeshadow Base
Rimmel Lasting Finish Serum 25Hr Foundation 103 TRUE IVORY
Kryolan Concealer Circle No.03
Palladio Pressed Rice Powder NATURAL
The Balm In theBalm of your Hand greatest hits volume 2
Gosh Forever Metallic Eyeshadow Stick Waterproof 02 BEIGE
Inglot Aquastic Cream Eyeshadow 15
Yves Rocher Lifeproof Eyeshadow 03. BRONZE
MAC Cosmetics ProLongwear Eyeliner RICH EXPERIENCE
Pupa Vamp! Mascara EXTRA BLACK
Hean Brow Tint 11 MEDIUM
Lily Lolo Natural Lip Gloss ENGLISH ROSE
Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MYTH
                           
Jak u Was wygląda takie rozsądne minimum?
                       
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. Nie widać obrazu na filmiku. Moją kosmetyczkę, tylko że domową i codzienną pokazywałam wczoraj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie widać wszystko tylko trzeba obejrzeć całość a nie tylko początek, na którym rzeczywiście tylko gadam.

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten podklad, mam jeszcze troche tego oddychajacego i swietnie sprawdza sie na mojej skorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest godny uwagi ale mam już coś innego na wish list więc nie planuję powrotu ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...