piątek, 24 lipca 2020

Jednokolorowy makijaż oka z kreską

Cześć Kochani!
Wrócił mi nastrój na proste makijaże oka więc idąc tym tropem przygotowałam nowy film.
Miłego oglądania.
                       
           
Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Too Faced Sweet Peach Eyeshadow Palette: SUMMER YUM
PuroBio Sunset Fix & Fresh Makeup Mist
Colourpop Super Shock Cheek Pearlized GUILTY PLEASURE
Hean Big Zoom Professional Express Volume Mascara BLACK
                                             
PĘDZLE:
Zoeva 227 Soft Definer
Zoeva 316 Classic Liner
                   
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

4 komentarze:

  1. Piekny makijaz i swietna kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny efekt! Ja niestety nie jestem mistrzem kreski. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też nie. Zazwyczaj rysuję taką byle jaką wzdłuż linii rzęs za pomocą kredki. Eyelinerem czy cieniem na mokro kreskę z jaskółką maluję może 2 x w roku ;D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...