wtorek, 14 lipca 2020

Nowości i zużycia: czerwiec 2020 - Bi-Es, NARS, Bath and Body Works, Cien, Alverde

Cześć Kochani!
Czas już najwyższy pokazać Wam co się skończyło i co przybyło w czerwcu.
Miłego seansu.
                                   

W filmie pokazuję:
ZUŻYCIA:

  1. Tropical Naturals Dudu-Osun Black Soap
  2. Alverde Żel pod prysznic BIO-Grapefruit BIO-Bambus
  3. Yves Rocher Hammam Shower Oil Argan & Róża
  4. Vianek Intensywnie Łagodzące Masło do ciała
  5. Cien Krem do rąk Nawilżający
  6. Mokosh Balsam do ciała Żurawina
  7. Ava Eco Linea Biologiczna Odnowa Skóry Rewitalizujący Tonik
  8. Puro BIO Krem do twarzy nawilżający - cera normalna
  9. Pachnąca Szafa Olejek zapachowy BIAŁE KWIATY
  10. Pachnąca Szafa Olejek zapachowy ZIELONA HERBATA
  11. Bath & Body Works Fragrance Mist MIDNIGHT POMEGRANATE
  12. Juno Co. Microfiber Rose Velvet Sponge - Recenzja KLIK KLIK
  13. Pixi by Petra Flawless & Poreless Primer - Recenzja KLIK KLIK
  14. Lily Lolo BB Cream FAIR - Recenzja KLIK KLIK
  15. Bell Midnight Concealer Korektor Kamuflujący 01
  16. Puro BIO Indissoluble Silky Powder - Recenzja KLIK KLIK
  17. Physicians Formula Butter Bronzer Murumuru BRONZER - Recenzja KLIK KLIK
  18. Eveline  Eye MAX Precision Kredka do oczu WHITE - Recenzja KLIK KLIK
  19. Essence Volume Booster Lash Primer - Recenzja KLIK KLIK
  20. Pupa Vamp! Mascara EXTRA BLACK
  21. Alverde Jelly Pudding Lipgloss 20 NUDE CANDY - Recenzja KLIK KLIK

                               
ZAKUPY:

  1. Zielone Laboratorium Krem do stóp AKSAMITNY - 2 sztuki
  2. NARS Bronzing Powder LAGUNA
  3. NARS Radiant Creamy Concealer VANILLA
  4. Bi-Es Candy Girl Eau de Perfum

                         
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie marka Mokosh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio bardzo zaciekawiły Szmaragdowe Żuki ;)

      Usuń
  2. Namówiłaś mnie na ten tusz pupy bo już go gdzieś widziałam ale chciałabym go przetestować. Jeszcze te kremy do stóp muszę gdzieś znaleźć bo czegoś sprawdzonego właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest bardzo OK a krem do stóp polecam bo jest świetny. Ja go kupuję w sieci :)

      Usuń
  3. Również zdecydowałam się na zakup kremu do stóp i perfumy Bi-Es. Stosuję od dwóch tygodni i jestem bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...