sobota, 29 października 2011

Oczar ... owana;)

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który jak bumerang stale powraca do mojej kosmetyczki. Uwielbiam go i ubóstwiam i gdyby nie cena to pewnie w ogóle bym go nie zdradzała z innymi mazidłami;)
Panie i Panowie oto przedstawiam Wam:
Yves Rocher
Hamamelis
Delikatne mleczko do ciała do skóry wrażliwej

SKŁAD i OBIETNICE PRODUCENTA:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Cudny, delikatny, kremowo - ziołowy. Trochę świeży, trochę słodki. Bardzo charakterystyczny dla całej serii. Strasznie przypadł mi do gustu:) Na skórze zapach jest bardzo subtelny i dosyć długo się utrzymuje.
BARWA: Biała, na skórze bezbarwny.
KONSYSTENCJA: Delikatna, dosyć zwarta ale jednocześnie lekka, trochę żelowa a pod wpływem ciepła ciała zupełnie się rozpuszcza i przybiera konsystencję Łaciatej śmietanki 18%.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione co do joty - po użyciu tego mleczka skóra jest idealnie gładka i nawilżona, miękka i aksamitna w dotyku. Nie tylko nie podrażnia ale nawet łagodzi podrażnienia. Idealny do stosowania po goleniu. Sprawdza się doskonale zarówno w lecie jak i w zimie. Tworzy ochronny film chociaż jest on praktycznie niewyczuwalny i nie jest tłusty.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa butla z praktycznym korkiem. Nie da się jej postawić na zakrętce, żeby resztki balsamu spłynęły do korka jednak ja sobie radzę obstawiając butlę innymi ciężkimi kosmetykami. Plastik nie jest przezroczysty przez co nie widać ile balsamu jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 500ml (jest też wersja 300ml)
DOSTĘPNOŚĆ: sklepy Yves Rocher, internet
CENA: 39zł, z kartą stałego klienta taniej (wersja 300ml - 26zł)
OCENA: 5,5/6
    
Podsumowując: Nie będę ukrywać, że to mleczko wywołuje mój nieustający zachwyt i na pewno będę go niego ciągle wracać bo nie znalazłam dla niego godnego zastępcy:)

7 komentarzy:

  1. Ooo, znając życie to nie zwróciłabym na to mleczko uwagi ;) Bardzo fajna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  2. @Bella - Cała seria jest bardzo niepozorna a przy tym mega genialna. Co prawda nie wiem jak szampon ale wszystko inne jest rewelacyjne włącznie z antyperspirantem:) Gorąco polecam wypróbować:) Już niedługo pojawi się również recenzja żelu pod prysznic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam balsamy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam swojego do ktorego jak bumerg. ale z tej firmy to jeszcze nic nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, muszę wypróbować. Przydałby mi się jakiś kosmetyk łagodzący podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie uwielbiam, chociaż już wieki go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...