niedziela, 16 października 2011

Paczuszka od Phenome:)

Już jakiś czas temu udało mi się wygrać rozdanie u Piękności Dnia, w którym nagrodą był zestaw kosmetyków Phenome - krem do rąk i balsam do ciała. Po dosyć długim czasie oczekiwanie i małych perypetiach doczekałam się paczuszki. Kurier DHL pojawił się w piątek ale paczuszka w moje rączki wpadła dopiero w sobotę o szóstej rano. Mocno zaspana zabrałam się za jej otwieranie i sprawiło mi to nie lada problem ponieważ zawartość była rewelacyjnie zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem porządnym tekturowym pudełkiem i folią.
Po rozpakowaniu moim oczom ukazał się taki widok:
 Wyciągnięcie tubek z opakowań ponownie przysporzyło mi nie lada problemu ponieważ ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że pudełeczka składają się z kilku warstw które po rozbrojeniu wyglądają tak:
Trochę mnie zdziwiło, że firma obiecująca jak najmniejszy wpływ na środowisko pakuje kosmetyki w papierowe pudełeczko i dodatkową tekturkę...
Tubka zawierająca kosmetyki jest aluminiowa zamykana plastikową nakrętką.
Jednak aby choć trochę pójść w stronę myśli "eko" pudełko, w którym przybyły do mnie kosmetyki zostanie powtórnie wykorzystane przy sesji zdjęciowej;)

Recenzje samych kosmetyków na pewno pojawią się na blogu. Myślę że na pierwszy ogień pójdzie balsam do ciała ponieważ mój obecny właśnie się kończy.

Na koniec jeszcze raz dziękuję Piękności Dnia i marce Phenome za możliwość przetestowania kosmetyków:)

5 komentarzy:

  1. bardzo jestem ciekawa Twoich wrazen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje, poza tym bardzo podoba mi się design tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem totalnie zakochana w kosmetykach firmy Phenome, dlatego nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...