sobota, 13 września 2014

Zużycia: sierpień 2014

Sobotnie obowiązki mam już na szczęście za sobą i czas najwyższy zabrać się za bloga bo jutro zapowiada się spora impreza więc tym bardziej nie będzie mi się chciało pisać ;) Jako, że w kalendarzu już prawie połowa września czas najwyższy pokazać z czym się pożegnałam w sierpniu.
Zapraszam :)
                                   
                                     
1. Fuss Wohl Krem zmiękczający do stóp - Lekki i delikatny krem do stóp w bardzo dobrym stanie, szybko się wchłania, zapach standardowy dla kosmetyków z olejkiem z drzewa herbacianego, dobry na lato.
2. Joanna Sensual Krem do depilacji nóg - Pisałam już kiedyś, że to badziew i zdania nie zmieniłam. Zużyłam bo miałam ale sama tego nie kupię. Dobrze, że się skończył.
                                       
                                     
3. Schwarzkopf got3b volumania Styling Powder - Nadaje objętość, ładnie pachnie, działa trochę jak suchy szampon. Ciekawy kosmetyk.
4. Oriflame Nature Secrets Almond&Strawberry Szampon ochronny do włosów farbowanych - Ślicznie pachnie, ma przyjemną, żelowa konsystencję, świetnie zmywa nawet oleje, nadaje objętości, zapobiega przetłuszczaniu się włosów ale nie plącze ich. Ulubieniec :)
5. Green Pharmacy Olejek łopianowy z Czerwoną papryką - Dobrze działa na włosy, odżywia je i wygładza, łatwo się zmywa. Zapach jest kiepski ale bardzo słaby więc nie drażni nosa. Wydajność OK jednak czy przyspiesza wzrost włosów to nie wiem.
6. Farmona Radical Serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających - Ładnie pachnie, mocno wygładza i odżywia włosy, sprawia, że bajecznie łatwo się rozczesują bez obciążania. Nie przyspiesza przetłuszczania. Jest bardzo wydajny i tani.
7. VitalDerm Argan Naprawcze serum do włosów - Super sprawa! Świetne dla włosów i niesamowicie wydajne. Na 100% kupię pełnowymiarową wersję.
                                       
                                 
8. Isana Krem do ciała Owoc granatu i figa do skóry suchej - Zbyt mocny perfumowany zapach, rzadka, mokra i lepiąca konsystencja, okropnie bieli. Nawilża przyzwoicie ale nie polubiliśmy się.
9. Domowy peeling solno-kawowy.
10. Isana Żel pod prysznic Violet Passion - Dobrze myje, ładnie pachnie, super się pieni. Wydajny i tani.
11. Sun Ozon Mleczko do opalania SPF 20 - Faktor trochę za mały ale mniejsza z tym. Ładnie pachnie, szybko się wchłania, nie bieli zbyt mocno, chronił OK. Lubie filtry tej marki.
                                     
                                     
12. Corine de Farme Krem Nawilżajacy - Bardzo wydajny, ładny, delikatny zapach, żelowo-kremowa konsystencja, świetnie nawilża, nie zapycha, nie uczula, zmniejsza pory, sprawia, ze skóra promienieje.
13. Mariza Peeling drobnoziarnisty do twarzy - Recenzja KLIK.
14. Lumene Arctic Aqua 24h Deep Moisture Face Cream - Bez szału.
                                       
                           
15. Pierre Rene Hi-Tech Mascara - Recenzja KLIK.
16. Yves Saint Laurent Palette Y Collector Powder for the Complexion - Co się z nim stało pokazywałam TUTAJ. Może i byśmy się polubili gdyby nie to, że mi spadł (upadek przeżył) a potem zaczął się koszmarnie kruszyć i ostatecznie przy oglądaniu (bo jego wygląd mnie zaniepokoił) wypadł z opakowania. Płakać jednak po nim nie będę bo brązerów u mnie dostatek ;)
                         
To już wszystkie zużycia.
Jak widać sierpień nie był dla mnie specjalnie łaskawy ale i tak się cieszę, bo zawsze coś tam ubyło.
Jak tam Wasze zużycia?
Jesteście zadowoleni?

6 komentarzy:

  1. A mi się wydaje ze dosyć spore to denko :) ja w sierpniu znacznie słabiej ! Muszę sobie ten kremik do stóp kupić, miałam peeling i był super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i spore ale miewałam o wiele lepsze ;) Jeżeli nie masz problemu ze stopami to będzie super :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nic, ale pare rzeczy wpadlo mi w oko :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych produktów nie miałam (a w każdym razie nie zapamiętałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała Ci polecić 1 kosmetyk z nich to zdecydowanie byłby to krem Corine de Farme. Jest świetny :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...