czwartek, 5 lipca 2018

BIKOR Pędzel do cieni nr 4

Witajcie,
Po małej przerwie czas powrócić do recenzji pędzli więc z nie skrywaną przyjemnością zapraszam Was na kolejną :)


MARKA: Bikor
MODEL: PRO Brush No 4 Eyeshadows
CENA: 55 zł


Pędzel ma czarny lakierowany trzonek, srebrną błyszczącą skuwkę oraz jasno brązowe naturalne włosie. Materiały, z którego jest wykonany są bardzo dobrej jakości. Nic się nie starło, nie porysowało ani nie zniszczyło pomimo tego, że pędzel jest intensywnie i często użytkowany.
Włosie jest przycięte półokrągło i spłaszczone, jak z resztą widać na zdjęciach jest to typowy języczek o dosyć dużych rozmiarach. Doskonałe przycięcie oraz staranne ułożenie włókien sprawia, że nic się nie odkształca, nie odstaje ani nie wystaje i w związku z tym pędzel fantastycznie sprawdzi się do nakładania cieni na całą powiekę z możliwością lekkiego ich roztarcia oraz aplikacji korektora pod oczy a także rozświetlacza na twarz. Bez problemu można nim także nanieść rozświetlający cień pod łuk brwiowy czy wykonturować nos. Włosie jest idealnie twarde i jednocześnie odpowiednio sprężyste aby wklepać nim najbardziej wymagający cień i uzyskać doskonałą pigmentację.
Tak jak i wcześniej opisywany przeze mnie pędzel nr 5 doskonale chwyta cienie dzięki czemu nie kruszą się ani nie osypują oraz fantastycznie zeskrobuje ich wierzchnią warstwę zapobiegając kamienieniu.
Pranie i suszenie go to czysta poezja. Woda i odrobinę detergentu w kilkadziesiąt sekund wymywają z niego cały brud. Suszyć można go bez osłonek w pozycji leżącej bez obaw o jakiekolwiek zmiany w wyglądzie i działaniu. Od nowości nie wypadł z niego ani nie złamał się ani jeden włos co mówi samo za siebie.

Bez dwóch zdań jest to fantastyczny pędzel doskonałej jakości. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że to perełka i właściwie tylko takich życzyła bym sobie w moim zbiorze. Szczerze polecam każdemu, kto poszukuje języczkowych pędzli bo to inwestycja, która się zwraca przez długie lata.

8 komentarzy:

  1. Alez Ty potrafisz kochana zachecic, uwielbiam takie pedzle i mimo ze mam chyba ponad 100 chce wiecej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo łatwo jest zachęcać jak się coś lubi ;) Ja jakimś cudem mam ich mało ale po co mi więcej jak te są takie dobre ;)

      Usuń
  2. Podoba mi sie ten pędzel, mimo, ze mam mało i słabo sie znam hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zaczynałam i chociaż teraz już wiem o wiele więcej to nadal zdarza mi się pragnąć pędzla tylko dlatego, że mi się podoba ;)

      Usuń
  3. Świetna recenzja, pędzel wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bikor znam z kolorówki, czas poznać akcesoria. Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówkę też znam ale jakoś mnie nie zachwyciła na dłuższą metę w przeciwieństwie do pędzli ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...