wtorek, 16 października 2018

MILAN 311 w rozmiarze 0

Witajcie Kochani,
Ostatnio nastał u mnie kiepski czas kiedy to kamuflaż znowu wszedł do standardowego użytku, więc i pędzle do korektora wyciągnęłam z dna szufladki. Na szczęście wygląda na to, że najgorsze już za mną. Mając jednak w pamięci ostatnie makijaże z przyjemnością zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych pędzli.
Zapraszam.


MARKA: Milan
MODEL: model 311 rozmiar 0
CENA: 4 zł


Pędzel ma drewniany, brązowy lakierowany trzonek ze srebrnymi napisami, grafitową, metalową skuwkę oraz cieniowane brązowe syntetyczne włosie. Wszystko jest dobrze wykonane i fajnej jakości jak na pędzel za około 4 zł, jednak trzeba je dokładnie oglądać przy zakupie bo mam ich kilka i większość jest bardzo OK, ale zdarzają się też egzemplarze, które już po kilku użyciach zamieniają się w miotły.
Z założenia pędzel ten służyć ma do farb akrylowych, bo jest on przeznaczony dla plastyków. Ja jednak kupiłam go z polecenia, iż doskonale spisuje się przy aplikacji eyelinera i jak najbardziej jest to prawda. Można nim stworzyć zarówno cieniutkie jak i grubsze linie nawet na bardzo wrażliwych powiekach, na których jest to problematyczne. Z czasem odkryłam też, że pędzel ten znakomicie spisuje się przy precyzyjnej aplikacji korektora.
Jego włosie jest bardzo miękkie i gładkie w dotyku a jednocześnie doskonale nabiera kosmetyki i świetnie oddaje je na skórze, nie tworząc plam ani prześwitów.
Pranie go jest bajecznie proste, gdyż znakomicie znosi wszystkie, nawet bardzo mocne detergenty a suszenie wręcz ekspresowe. Włókna w trakcie zabiegów higienicznych nie rozklejają się, nie lamią ani nie wypadają.

Osoba, która mi go poleciła, bardzo go zachwalała i ja również będę to robić. Za wręcz śmieszną cenę otrzymujemy dobrej jakości lekki pędzel, który świetnie trzyma się w dłoni oraz doskonale służy w trakcie makijażu. Jeżeli szukacie dobrego pędzla do korektora i eyelinera to całym sercem polecam.

2 komentarze:

  1. Od dzis na niego zapoluje, ostatnio coraz bardziej brakuje mi takich bardzo dokladnych pedzelkow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś go bez problemu dostać w sklepie dla plastyków :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...