sobota, 20 października 2018

MOM goes BACK TO SHOOL 2018 - szybki ale efektowny makijaż dla mam

Cześć Kochani,
Tym razem obiecuję, to już ostatni makijaż BACK TO SCHOOL ale nie mogłam się powstrzymać bo przecież ciężko pracującym i zawsze śpieszącym się mamom też się coś należy;)
Miłego oglądania :)
                 
                 
Słoneczka moje kochane, bardzo Was proszę o zostawienie po sobie śladu pod filmem w postaci komentarza lub kciuka. Niestety algorytmy są wredne i każdy spadek aktywności zaraz skutkuje obcięciem zasięgów:(

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Krem BB: mieszanka Smashbox Studio Skin Foundation 1.1 i Skin79 Waterproof Sun Gel
Kryolan Concealer Circle no.3
Catrice Liquid Camouflage 005 LIGHT NATURAL
Wet N' Wild Photofocus Pressed Powder WARM LIGHT
Too Faced Papa don't Peach! Peach-Infused Blush
Make Up For Ever PRO Light Fusion Undetectable Luminizer 02 GOLDEN
Avon True Colour Glimmerstick Brow Definer DARK BROWN
Bell Hypoallergenic Long & Volume Mascara 20
Lancome Juicy Shaker 352 Wonder Melon
                 
PĘDZLE:
Hakuro H56
EcoTools Skin Perfecting Brush
Inglot 14M
           
Mam nadzieję, że film był dla Was inspirujący :)
Życzę Wam udanego weekendu. Do zobaczenia :)
Pa.

6 komentarzy:

  1. oczywiście że sie należy Tutoriale to fajne źródło inspiracji. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Sama czerpię z nich dużo pomysłów bo czasami najprostsze i najbardziej efektowne rozwiązania nie chcą same przyjść do głowy ;)

      Usuń
  2. Zaraz obejrzę tylko niech się komórka naładuje :D bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego oglądania :) Zachęcam do zostawienia po sobie śladu na YT w postaci kciuka lub komentarza ;)

      Usuń
  3. Lubie takie szybkie i naturalne makijaze zwlaszcza jak czas mnie goni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...