wtorek, 2 października 2018

Porównanie korektorów: TARTE Shape Tape, LOVELY Liquid Camouflage i CATRICE Liquid Camouflage

Cześć Kochani,
Dawno nie napisałam dla Was nic innego jak tylko recenzje pędzli więc czas na małą zmianę. Dzisiaj przygotowałam coś specjalnego a mianowicie porównanie bardzo popularnych i pożądanych korektorów.
             

           
W szranki stanęły:
Tarte Shape Tape Contour Concealer w odieniu 20B LIGHT
Lovely Liquid Camouflage Numer 01
Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer 005 LIGHT NATURAL
           
Od lewej: Tarte, Lovely i Catrice.
                       
TARTE Shape Tape LIGHT - Ma zdecydowanie różowy kolor, najmocniej kryje, najbardziej podkreśla pory i zmarszczki, jest najbardziej trwały.

LOVELY Liquid Camouflage 01 - Ma neutralny kolor, najsłabiej kryje, jest najbardziej kremowy, najmniej podkreśla pory i zmarszczki, najwolniej i najsłabiej zastyga oraz najmocniej pachnie.

CATRICE Liquid Camouflage 005 - Ma ciepły żółtawo/pomarańczowy kolor, jest najbardziej suchy i najszybciej zastyga.
     
Od lewej: Tarte, Lovely i Catrice.
         
Co do utleniania to utleniają się wszystkie i to dosyć mocno. Na zdjęciach górny rząd zrobiony był 15 minut wcześniej niż dolny i mono widać różnicę. Najbardziej utlenia się korektor Lovely ale wyjściowo jest on najjaśniejszy więc ostatecznie wygląda podobnie do Catrice. Najbardziej podoba mi się wygląd korektora Lovely na skórze, Catrice też jest OK ale Tarte koszmarnie podkreślał mi pory i zmarszczki. Jedna aplikacja i nawet po mocnym natychmiastowym przypudrowaniu od razu miałam efekt charakteryzacji na 80+ :(
Ogromnie się cieszę, że mogłam wypróbować korektor Tarte bez kupowania pełnowymiarowego opakowania bo zużycie go to by był koszmar i męczarnia. Zdecydowanie nie jest to kosmetyk dla osób posiadających cienką i delikatną skórę.
   
Znacie te korektory? Lubicie je?Podzielcie się opiniami w komentarzach.
 
Miłego dnia.
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Znam korektor z Lovely oraz Catrice, oba bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też przypadły do gustu. Za taką cenę są super 👍

      Usuń
  2. Korektor z lovely jest na mojej liście rzeczy do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O czyli kolejna niepochlebna opinia na Tarte, a ja sie zastanawialam nad nim, ale chyba podziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie spotkałam z krytyką tego korektora a moim zdaniem jest bardzo ciężki i robi straszną krzywdę.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...