czwartek, 18 kwietnia 2019

Nowości, marzec 2019 - Ekotyki, kolorówka i pędzle: Elf, Colourpop, Juno&Co, Lavera, Yves Rocher

Cześć Kochani!
Strasznie mi się odciągnęła w czasie publikacja tego wpisu, ale jak to mówią: "co ma wisieć nie utonie" więc czas już najwyższy stanąć przed ścianą wstydu i przyznać się ile kosmetyków oraz pędzli mi przybyło w ciągu zaledwie 31 dni marca.
Miłego oglądania i nie potępiajcie mnie za bardzo ;)
                                       

Zacznę klasycznie, czyli od pielęgnacji ciała, której większość zakupiłam na Ekotykach.
                           
                               
Mydlarnia u Franciszka Balsam Shea na wagę GRECKI
L'Orient Mydło Marsylskie Olej Palmowy i Oleek Lawendowy
Vianek Intensywnie nawilżające masło do ciała
Scandia Cosmetics The Secret Soap Store Mydło Cytrynowe
Lavera Anti-Age Krem do rąk z BIO-Żurawiną i Olejem Arganowym
Postanowiłam zamienić żel pod prysznic na mydełko żeby zobaczyć czy moja skóra się z nim po lubi. Chcę też sprawdzić czy masło do ciała nawilży moją skórę na dłużej niż balsam. Trzymajcie kciuki ;) Krem do rąk to obowiązkowy element mojej codziennej pielęgnacji więc musiałam uzupełnić zapasy.
                                     
Pielęgnacja twarzy, również w większości pochodzi z Ekotyków ;)
                             
                             
Vianek Nawilżające mleczko do demakijażu - Mój ulubiony kosmetyk do codziennego demakijażu.
Duetus Tonik do twarzy - Tego jeszcze nie miałam więc obowiązkowo muszę go sprawdzić ;)
Cherry Soap Delikatne mydełko do skóry suchej Mydełko Śliwkowe
Ministerstwo Dobrego Mydła Marchew
Manufarma Naturalne Mydło Wegańskie Rabarbar/Hibiskus
Ostatnio postanowiłam wypróbować mydełka do mycia twarzy. Może uda mi się produkować odrobinę mniej plastikowych śmieci.
                           
Wpadło mi też trochę zapachów:
                                 
                               
Yves Rocher Oui A L'Amour L'Eau de Parfum - Piękny, trwały zapach dobry na wiosnę. To moja druga buteleczka w zbiorach.
Escentric Molecules Molecule 01 EDP
                       
 Czas pokazać to czego przybyło mi najwięcej czyli kosmetyki do makijażu:
                                     
                                      
Elf Beauty Shield Antioxidant Armored Setting Powder SHEER/NATURAL
Elf Need it Nude Eyeshadow Palette
Colourpop Super Shock Shadow LIGHTNING BUG
Colourpop Super Shock Shadow SEQUIN
Colourpop Super Shock Cheek Pearlized GUILTY PLEASURE
Pixie Cosmetics Reviving Under Eye Concealer Korektor pod oczy 01 - VANILLA CREAM
Faberlic Endless Volume Mascara - Ultraczarny Tusz do rzęs "Nieskończona Objętość"
Faberlic Paleta cieni do powiek "Uwodzicielska Kreacja"
Sylveco Rokitnikowa Pomadka ochronna
MAC Strobe Cream - miniatura
Tak wiem, poniosło mnie....
                 
Na sam koniec pędzle i akcesoria, czyli coś, czego też nakupiłam zbyt wiele...
               
                       
Juno&Co Microfiber Velvet Sponge
Juno&Co Microfiber Velvet Sponge Rose
Elf Blush Brush
Elf Small Tapered Brush
Elf Flawless Concealer Brush
Elf Fluffy Eye Blender Brush
Elf Blending Eye Brush
BareMinerals Beautiful Finish Brush
                         
Ufff... Takim oto sposobem dotarliśmy do końca. Przyznam szczerze, że nie planowałam ani nawet nie chciałam poczynić tak dużych zakupów kolorówkowych. Po prostu jakoś tak samo wyszło. Teraz jednak muszę się wstrzymać z kolejnymi zakupami na jakiś czas aż uda mi się zużyć trochę kosmetycznych zasobów.
                   
Jak Wam upłynął marzec pod względem zakupów? Szaleliście czy wręcz przeciwnie?
Dajcie znać w komentarzach.
                   
Do zobaczenia :)Pa.

8 komentarzy:

  1. dziś mam audycję o kosmetykach.. fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego kochana, musze znow poszperac w szafie Elfa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ale na szczęście dobrze mi idzie zużywanie więc jest szansa, że nie utonę ponownie w kosmetykach ;) Zazdroszczę Ci szafy Elf bo ich pędzle bardzo mi się spodobały.

      Usuń
  3. Tonik do twarzy Duetus widziałam jako dodatek w gazecie. Paletka ma fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go widziałam ale nie kupiłam. Głupia ja. Jak trafię to jeszcze wezmę. Paletka jest idealna do takich codziennych makijaży.

      Usuń
  4. Paletkę Elf i ja chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba pójdzie na rozdanie na YT niedługo ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...