czwartek, 9 czerwca 2011

Zużycia i projek denko.

W związku z tym, że projekt denko w pełni doszło dzisiaj do pierwszego zużycia;) Jako pierwszy odpadł błyszczyk Eveline Jungle Show w odcieniu 554. Oto dowód:
Co prawda jeszcze trochę go zostało w opakowaniu ale bardzo ciężko się umalować więc oficjalnie IDZIE DO KOSZA:)
Na jego miejsce wskakuje błyszczyk Verona Duo Secret
Nie przedstawiłam go w pierwotnym poście o projekcie denko bo o nim zapomniałam... - Widać jak często go używam;)
Posta recenzyjnego też jeszcze o nim nie było ale postaram się jak najszybciej to naprawić;)

W związku z tym, że ostatnio pogoda nie sprzyja pełnym makijażom przystopowałam ze zużywaniem różu i rozświetlacza a zastąpiłam je pudrem rozświetlającym Essence Return to Paradise:
Życzcie mi powodzenia i trzymajcie kciuki za kolejne zużycia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...