sobota, 3 maja 2014

Kosmetyczne nowości: kwiecień 2014

Kwiecień był dla mnie miesiącem uzupełniania mocno przerzedzonych zapasów dzięki czemu mogłam sobie pozwolić na realizację kosmetycznych marzeń i zachcianek oraz gratisów bo tego wpadło mi całkiem sporo dlatego dzisiejszy post będzie wyjątkowo obfity.
                                                           
                                   
Jeżeli jesteście ciekawi co takiego mi przybyło to zapraszam do dalszej części posta :)
                                   
 BeBeauty Delikatny Żel-krem łagodzący do mycia twarzy
John Masters Organics Kremowy żel do twarzy z kwiatu lipy
+ 2 próbki:
JMO Scalp Spearmint & Meadowsweet Scalp Stimulating Shampoo
JMO Różany żel do twarzy
                                            
Body Resort Tropical Mango Bath & Shower Gel - Totalna zachcianka bo ostatnio ześwirowałam na punkcie zapachu mango ;)
Synergen Łagodny żel pod prysznic Emotion
Isana Żel pod prysznic Violet Passion
                                                        
Isana Krem do ciała Owoc granatu i Figa
Orientana Balsam do ciała w kostce Lawenda i Ylan Ylang
Body Resort Tropical Mango Body Lotion - Uzupełnienie żelu ;)
AA Ciało wrażliwe Regenerujące kakaowe masło do ciała z witaminą E
                                           
Eveline Just Epil Krem do depilacji skóry właściwej
Isana Men Sensitive Żel do golenia dla wrażliwej skóry
Fuss Wohl Krem zmiękczający do stóp
                                                                       
Essence Kabuki brush
Essence Colour Flash Maskara pogrubiająca - szafirowa, niestety aparat przekłamał kolory :/
                                      
Teraz czas na próbki i gratisy:
Gosh Pomadka do ust z balsamem 38 Aubergine
Maybelline Color Sensational Cream Gloss 215 I Love Lilas
                                                 
Gosh Eyeliner Brush Fine
Gosh Foundation Brush
                                     
Dalan d'Oliwe 100% Olive Oil Soap
The Secret Soap Store Bio mydło Żurawinowe
The Secret Soap Store Bio mydło Borowina
                        
 Lumene Arctic Aqua 24h Deep Moisture Face Cream
Pantene 2 minutowa Maska Głęboko Regenerujaca - 2 sztuki
The Secret Soap Store Shea Line Chocolate Hand Cream
Oillan Balance Hydro-aktywny żel pod oczy
Oillan Baby Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała od pierwszych dni życia - 2 sztuki
Farmona Tutti Frutti liczi & rambutan Masło do ciała
                                         
No cóż... To już wszystko.
Tym, którzy dotrwali do końca gratuluję ;)
Teraz zostaje mi tylko zużywać, zużywać i zużywać a wszystkie drogerie omijać szerokim łukiem.
                             
Jak kwiecień upłynął Wam?
Obłowiliście się na promocja czy zachowaliście umiar?
Podzielcie się swoimi nabytkami :)

10 komentarzy:

  1. Myślę nad zakupem kabuki z Essence - teraz chyba opłaca się go nabyć, jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto w niego zainwestować bo cena jest zachęcająca - 10,50zł a włosie mięciutkie a jednocześnie zbite i sprężyste. Spisze się zarówno przy nakładaniu pudru jak i brązera a w sieci czytałam też, że nawet do minerałów się nadaje.

      Usuń
  2. Lubię żele pod prysznic z Isany, ciekawa jestem zapachu tego który sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładny, owocowy ale nie cytrusowy, jednocześnie orzeźwiający i słodki. Ciężko go opisać i porównać do czegokolwiek. Mnie odrobinę przypomina zapach herbaty o smaku czarnej porzeczki ale bez tej charakterystycznej dla porzeczki nuty ;)

      Usuń
    2. To ogólnie jest chyba porzeczka, ale nie jest tak cierpka jak np soki. Jest delikatna i orzeźwiająca

      Usuń
  3. nie miałam żadnego z tych produktów..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele z Isany ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię różowy, Biedronkowy żel do mycia twarzy :) I też mam ten fioletowy żel z Isany. Pachnie obłędnie. Namiętnie się nim pucuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie testowałam żadnego z tych kosmetyków ale mam nadzieję, ze u mnie się też sprawdzą ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...