środa, 30 kwietnia 2014

Technologia epidermalna od Soraya

Nie wiem jak to się dzieje ale zawsze gdy tylko pojawi się chwila wolnego w pracy to domowe czasozajmowacze mnożą się jak króliki na wiosnę i ciężko nawet ogarnąć się na tyle, żeby napisać posta. Na szczęście udało mi się dzisiaj wygospodarować chwilę i coś dla Was skrobnę.
Zapraszam :)
                                         
Soraya
Hialuronowy Mikrozastrzyk
Natychmiastowe Wygładzenie
Serum 100%
Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego
na dzień i na noc
                                      
OBIETNICE PRODUCENTA:
Kompleksowa technologia wygładzania zmarszczek i odmładzania wyglądu skóry
Koncentrat kwasu hialuronowego to wyjątkowe serum dla kobiet, które od kosmetyku oczekują natychmiastowego efektu "lepszej skóry". Koncentrat intensywnie nawilża naskórek, otacza go przyjemnym, wilgotnym kompresem i zapewnia natychmiastowe wygładzenie jego powierzchni. Pojawia się odczucie niezwykłego komfortu, a skóra staje się jedwabista w dotyku i ładnie napięta. Regularnie stosowany redukuje zmarszczki.
Potwierdzone rezultaty stosowania:
- Spektakularne wygładzenie naskórka
- Intensywne nawilżenie
- Natychmiastowy efekt jedwabistej cery
- Poprawa napięcia skóry
- Natychmiastowa poprawa komfortu cery
Kwas hialuronowy odgrywa niezmiernie ważną rolę w skórze, pomagając jej zachować odpowiednie nawilżenie, sprężystość i jędrność. Jego cząsteczki mają ogromną zdolność do wiązania wody, przez co jest to jeden z najlepszych nawilżaczy znanych w kosmetologii.
Epidermalna technologia natychmiastowego wygładzenia naskórka - zastosowany w serum skoncentrowany kwas hialuronowy w formie wielkocząsteczkowej, niczym wilgotny kompres otula powierzchnię naskórka, utrzymując wodę, zapewniając intensywne nawilżenie oraz natychmiastowe odczucie satynowo gładkiej skóry.
                                        
SKŁAD:
aqua, soadium hyaluronate, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben
                                                                         
                                         
Kosmetyk ma formę bezbarwnego i bezzapachowego, dosyć rzadkiego żelu, który błyskawicznie się wchłania i pozostawia lekką warstwę na twarzy dającą efekt wygładzenia skóry.
                                 
Nie wiem jak serum spisuje się solo bo tak go nigdy nie stosowałam ale zaaplikowane przed nałożeniem kremu bardzo przyjemnie nawilża i wygładza oraz likwiduje uczucie ściągnięcia. Po jego nałożeniu skóra nie woła już pić i nie piecze. Stosowane regularnie sprawia, że drobne zmarszczki zostają wygładzone a stan skóry poprawia się do tego stopnia, że aplikację serum spokojnie można ograniczyć do jednej w ciągu dnia. Kosmetyk bardzo dobrze sobie radzi również z suchymi skórkami, których właściwie nie obserwuję od momentu jego wprowadzenia.
Żadnych negatywnych skutków jego użytkowania nie odnotowałam.
                                                 
Opakowanie zaliczam na + : miły dla oka i utrzymany w jasnych barwach kartonik skrywa zakręcaną tubkę, w której znajduje się serum. Tubka zakończona jest precyzyjnym dzióbkiem, który ułatwia dozowanie. Jedyne co mi przeszkadza w opakowaniu to zakrętka bo zdecydowanie bardziej wolałabym zamknięcie na klik.
                              
                                             
POJEMNOŚĆ: 30ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet
CENA: Około 20zł
                            
Dobry i działający kosmetyk o niewygórowanej cenie i bezproblemowej dostępności. Nie powoduje i nie przyspiesza przetłuszczania się skóry a jednocześnie likwiduje uczucie ściągnięcia i napięcia.
Polecam.
         
EDIT: Niestety przy dłuższym i regularnym stosowaniu specyfik ten mnie wywołał u mnie na brodzie totalny i nieustępujący wysyp gul, które nie chciały ani się wchłonąć ani wyjść do wierzchu. Dużo wody w Wiśle upłynęło zanim odkryłam, że to jego sprawka ale na szczęście po jego odstawieniu skóra całkiem szybko wróciła do stanu normalności i tylko wielkie czerwone plamy dosyć długo przypominały mi o minionej masakrze. Resztki zużyłam jako dodatek do glinki i w takiej postaci nie zrobiła mi krzywdy.
Ewidentnie kosmetyki z kwasem hialuronowym mi nie służą więc będę je omijać szerokim łukiem a do tego gagatka więcej nie wrócę.

15 komentarzy:

  1. Ja mam to serum i krem, ale szczerze mówiąc nie stosuję ich systematycznie, muszę w końcu zacząć! Dałam też taki zestaw mojej mamie, mam nadzieję, że będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zabrałam za to serum gdy cierpiałam na wiosenne przesuszenie i muszę przyznać, że ładnie się z nim uporało. Przy regularnym użytkowaniu obie z mamą powinnyście być zadowolone :)

      Usuń
  2. Mam serum z tej serii, ale nie testowałam na razie. Krem dałam koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój krem leżakuje w zapasach i czeka na swój debiut ;) Mam nadzieję, ze serum się u Ciebie sprawdzi tak samo dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  3. Bardzo się lubiłam z tym kosmetykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię to serum :) jak to można znaleźć coś taniego, co fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam! produkt niezwykle skuteczny a przy tym w bardzo przystepnej cenie dostępny prawie wszędzie. Super napina skore, nawilża wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam serum (prawie już miałam bo mi się konczy) i krem z kwasami. Moja sucha skóra lubi kwas hialuronowy w kosmetykach. Serum bardzo ładnie napina skórę i wygładza, zdecydowanie odmładza. Krem bardzo nawilża. Cała seria jest godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, kosmetyk u mnie również sprawuje się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, zwykły kwas hialuronowy robi Ci kuku, a tutaj nic się nie dzieje? Bardzo dziwne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu nic dziwnego bo właściwie to powinnam edytować posta i opisać jak pięknie mnie to serum załatwiło :(

      Usuń
    2. No niestety. Na szczęście już mi się udało cerę opanować ale nie obyło się bez dramatów :/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...