sobota, 12 kwietnia 2014

Targi, targi i po targach ;)

Dzisiaj miałam pokazać Wam co udało mi się zużyć w marcu ale nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam podzielić się z Wami tym co udało mi się kupić w ubiegły weekend na 29. Międzynarodowym Kongresie i Targach Kosmetycznych LNE & spa.
Zapraszam :)
                                                   
                                                
Rzecz jasna skleroza nie boli więc zapomniałam aparatu (w obydwa dni) więc zdjęć z kongresu nie będzie ale za to udało mi się kupić wszystko co chciałam (a nawet trochę więcej) oraz uczestniczyć w całym bloku wizażowym, który miał miejsce w niedzielę :)
 Mam nadzieję, że na kolejne targi również uda mi się wybrać a tymczasem zapraszam do oglądania moich nabytków.
                                                          
Na początek pędzlowe szaleństwo, które odbyło się na stoisku Maestro. Nie wiem co mnie opętało ale nie żałuję ;) Od góry:
Złota Seria Foundation III
Złota Seria Foundation II
Złota Seria Modelage
                                       
Pędzel do pudru Seria 110 rozmiar 22 - U mnie będzie służył jako pędzel do różu :)
Pędzel wachlarzowy do pudru Seria 142 rozmiar 20 - Mam zamiar stosować go do brązera.
Pędzel do maseczek i kwasów owocowych Seria 840 rozmiar 6 - Dla mnie będzie idealny do rozświetlacza.
                                         
Pędzel do malowania ust Seria 720 rozmiar 2 - Stwierdziłam, że nada się idealnie do punktowego nakładania kamuflażu.
Pędzel do brwi Seria 640 rozmiar 4
Pędzel do eyelinera i brwi Seria 660 rozmiar 4 - Może dzięki niemu wreszcie przekonam się do eyelinerów w żelu ;)
                                               
W zbliżeniu od lewej:
Pędzel do eyelinera i brwi Seria 660 rozmiar 4
Pędzel do brwi Seria 640 rozmiar 4
Pędzel do malowania ust Seria 720 rozmiar 2

                                                          
Poza pędzlami przytrafił mi się zupełnie nieplanowany zakup paznokciowy:
Orly Bonder
                                      
Od uczestników targów dostałam kilka próbek:
 Clarena Algaplast Black Caviar Mask - 2  sztuki
 Clarena Napinający aktywator do alg - 2sztuki
Natural Aromas Cukrowy peeling do ciała Owoc mango
                                      
Jak widzicie poszalałam totalnie i teraz czeka mnie wielomiesięczny ban na zakup pędzli oraz realizację zachcianek kosmetycznych. Będę musiała ograniczyć się do tego co niezbędne.
                                                   
Byliście na targach?
Jak wrażenia?
Kupiliście coś ciekawego?

10 komentarzy:

  1. Ojej, ile pędzli - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdublowały się nam 2 pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko byłoby ze mną czegoś nie zdublować skoro tyle nakupiłam ;)

      Usuń
  3. Maestro ma świetne pędzle, nie będziesz żałować tych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo rozsądne te Twoje zdobycze :) Czy pędzel, który przeznaczony jest do maseczek nie jest czasem zbyt miękki i cienki do tego celu? Takie wrażenie sprawia na zdjęciu :) W jaki sposób używasz go do rozświetlacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest.
      Miziam nim po rozświetlaczu a następnie przykładam równolegle do kosci policzkowej i przejeżdżam w jedną i w drugą stronę.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...