poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zakupy: listopad 2014

Przedświąteczny czas opanował już chyba wszystkich zakupowym szałem. Muszę przyznać, że mnie to omija, a wręcz przeciwnie - wpadłam ostatnio w szał pozbywania się nadprogramowych kosmetyków: wyrzucania, wymieniania, sprzedawania, rozdawania. Co nieco jednak mi od czasu do czasu przybywa, wiec zapraszam na nowości z listopada :)
                                   
                                     
1. Facelle Intim Chusteczki do higieny intymnej - Nie używam tego typu produktów zbyt często ale paczkę w domu koniecznie muszę mieć.
2. No 36 Krem do stóp intensywnie regenerujący - W końcu o stopy trzeba dbać, żeby latem nie wyglądać jak hobbit... ;)
3. Prokudent Szczoteczki do zębów - Nadprogramowy zapas, tak na wszelki wypadek ;)
4. Lilibe Płatki kosmetyczne - Rzecz niezbędna.
                                     
                             
5. Avon Percieve Soleil - Powoli wykańczam zapachy zdatne do użytku i nie wywołujące u mnie migreny więc spontanicznie postanowiłam uzupełnić zapas.
                           
                                   
6. Pierre Rene Skin Balance Fluid Foundation 20 Champagne - Kupiony w promocyjnym amoku ale nie żałuję i dobrze mi się go używa.
7. Schwarzkopf Gliss Kur Ultomate Color Eliksir z olejkami pielęgnacyjnymi - Ma dobry skład a promocyjna cena była bardzo zachęcająca ;)
8. Garnier Fructis Cudowny olejek odżywienie i blask - Też capnięty w promocji, teraz w użyciu.
9. Szare mydło - Pędzle trzeba w czymś prać.

                                     
10. Próbki - Ze mną zostanie tylko LPR Rosaliac AR Intense a reszta poleci w świat.
                     
Teraz Was zaskoczę i powiem, że to już wszystko ;)
Jak widzicie od jakiegoś czasu stawiam w większości na to co niezbędne i bardzo mnie to cieszy :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...