sobota, 9 czerwca 2018

Nowości i ulubieńcy, maj 2018 - AA, Playboy, Vichy, MUFE, Kiko

Cześć kochani,
Szykuję już dla Was kolejny makijaż ale póki co czas zakończyć podsumowania kosmetyczne maja.
Miłego oglądania :)


W filmie mówię o:

NOWOŚCI:

  1. Insight Anti-Frizz Hydrating Shampoo
  2. For Your Beauty Okrągła szczotka do modelowania
  3. Farmona Herbal Care krem regenerujący na pękające pięty Siemię Lniane
  4. Bielenda Witaminowy Olejek pod prysznic bambus + zielona herbata
  5. AA Creamy Butters Tucuma Regenerujący balsam do ciała
  6. AA Creamy Butters Murumuru Odżywczy balsam do ciała
  7. NeoBio Krem do twarzy z olejem z pestek moreli i hibiskusem EKO
  8. Be Beauty Maseczka do twarzy Aktywny detox węglowy - Peel Off
  9. Be Beauty Maseczka do twarzy Japoński rytuał piękna - Ekspresowa
  10. Be Beauty Maseczka do Twarzy Naturalna Moc Zielonej Glinki - Oczyszczająca
  11. Sephora Shea Lip Mask
  12. Playboy Play It Lovely Body Fragrance 
  13. Lovely Liquid Camouflage 01
  14. Sephora Outrageous Plump Effect Lipgloss 02 XXL Nude
  15. Golden Rose Dream Lips Lipliner 501
  16. Golden Rose Dream Lips Lipliner 524
  17. Estee Lauder by Violette Pure Color Envy Sculpting Lipstick 315 Vin Noir
  18. Kiko Water Eyeshadow 200

ULUBIEŃCY:

  1. Lancome Juicy Shaker 352 Wonder Melon
  2. Marc Jacobs Shameless Bold Blush 206 Reckless
  3. Make Up For Ever Pro Light Fusion #2 Golden
  4. Vichy Dermablend Setting Powder
Dziękuję Wam za poświęcony czas i życzę udanego weekendu :)
Pa.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię się coraz bardziej wybredna i to chyba widać ;)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubie ten cien od Kiko mIlano, kiedys uzywalam go namietnie na powieki i jako rozswietlacz ;) Musze w koncu zakupic Vichy Dermablend :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dłuższego czasu wolę matowe cienie ale jako rozświetlacz z pewnością będę go używać. Kup, kup nie ma na co czekać. Ja zwlekałam bardzo długo a teraz nie znam lepszego pudru.

      Usuń
  3. Dużo ciekawych nowości :) Polubiłam zapachy Playboy'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat szukam takich codziennych niezbyt drogich zapachów i trochę liczę na to, że Playboye będą jednymi z najlepszych, bo cena zwłaszcza w promocji jest przystępna, a i łatwo je wszędzie znaleźć.

      Usuń
  4. kiedyś byłam w sklepie i tak pięknie pachniało.... okazało się że to właśnie zapach ekspedientki właśnie Playboy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super rekomendacja :) Szkoda tylko, że ja tak nie mogę kupować zapachów bo to co zazwyczaj podoba mi się na innych na mnie jest nie do zniesienia :(

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...