sobota, 18 sierpnia 2018

Nowości, lipiec 2018 - Airspun, Tarte, Beautyblender, Bema, Le Petit Olivier

Cześć Kochani,
Lato szybko zleciało i mój makijażowy urlop dobiega końca. Dzisiaj ostatnie już podsumowanie lipca a za dwa tygodnie wreszcie będziecie mogli obejrzeć jakiś makijaż.
Miłego oglądania i czytania ;)


W filmie mówię o:
1. Le Petit Olivier Shover Cream Argan Milk
2. Pecksniff's Aromateraphy re-charge Body Scrub Stimullating Cinnamon and Invigorating Ginger
3. Bema Solar Tea Sun Cream SPF50+
4. Vianek Ujędrniający balsam do ciała
5. Vianek Przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy z witaminą C
6. Rosadia Krem odżywczy na noc
7. Avon Senses Shower gel KIR ROYALE
8. Nacomi Fizzling Bath Bombs
9. Bomb Cosmetics Babeczka do kąpieli Angel Delight
10. Mixa Mleczko do demakijażu Pro-Tolerance
11. Make Up For Ever Sponge Shampoo 2x
12. Avon Celebre EDT
13. Beautyblender PRO micro mini 2x
14. Blendercleanser Solid PRO
15. Seche Vite Dry Fast Top Coat
16. Hurraw! Sun Balm SPF15
17. Tarte Shape Tape Concealer LIGHT (pożyczony)
18. Estee Lauder Double Wear Stay in Place Concealer 1C Light
19. Clarins Limited Edition Bronzing Compact
20. Physicians Formula Butter Bronzer BRONZER
21. EcoCera Puder Ryżowy Fixer
22. Coty Airspun Loose Face Powder TRANSCULENT 070-24
23. Hean Luxury Cashmere Lipstick 704 POSH GIRL
24. Avon Mark The Big Gel Paint Pencil PLUMFUL

Ufff to by było na tyle. Jak widzicie lista jest długa i potężna dlatego trzymajcie kciuki aby udało mi się zrealizować postanowienie o powstrzymaniu się od zakupów.

Miłego weekendu.
Pozdrawiam cieplutko.
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawilas kochana tymi nowosciami, wiekszosc jest mi kompletnie nie znana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sumie też ;) Takie nieznane kosmetyki dają największą radochę otwierania i używania ;)

      Usuń
  2. Ile fajnych kosmetyków! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka marek jest mi zupełnie obcych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również kilka marek to całkowite nowości :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...