poniedziałek, 14 stycznia 2019

Efektowny makijaż za mniej niż 100zł + pierwsze wrażenia i mierzę się z drogeryjną legendą ;)

Witajcie Kochani,
Wreszcie zabrałam się za realizację filmowych planów i na pierwszy ogień poszedł film, który chodził mi po głowie już od dawna. Co prawda nie udało mi się zdobyć wszystkich kosmetyków, które chciałam ale nic straconego i z pewnością jeszcze będziecie mogli je tutaj zobaczyć.
Tymczasem miłego oglądania ;)



W filmie użyłam:
KOSMETYKI:
Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer 005 Light Natural
Bell Pocket 2 Skin Mat Pressed Powder No: 044 Sun Beige
Essence Kajal Pencil 28 N'iced Coffe
My Secret Loose Eyeshadow 5
Catrice Eyebrow Stylist 020 Date with Ash-ton
Alverde Baked Blush 10 Peachy Bronze
Bielenda Wazelinka do ust Delikatna Róża
Lovely Lash Mania Mascara z dodatkiem wosku ryżowego

AKCESORIA:
Puszek do pudru z pudru Inglot
Pędzelek do różu z wypiekanego różu Milani

Ceny użytych kosmetyków i całkowitą kwotę możecie sobie sprawdzić w poniższej tabeli:

Musiałam się trochę po męczyć, żeby w żadnej opcji nie przekroczyć ustalonej kwoty ale ostatecznie nawet sama byłam zaskoczona, że wszystko się zmieściło a nawet został jakiś zapas.
Myślę, że za 100zł spokojnie można wykonać pełny makijaż, zwłaszcza jeżeli ma się dostęp do wszystkich drogerii (Rossmann, Natura, Hebe i Super Pharm) i odbywających się taregularnie promocji. Ja wszystkie zakupy czyniłam przy okazji załatwiania innych spraw więc opierałam się jedynie na Rossmannie, Naturze i nie sieciowej drogerii i niestety nie mogłam polować na konkretne promocje.
Makijaż uważam jednak za udany i bez problemu mogłabym taki nosić każdego dnia.
Podzielcie się proszę w komentarzach ile kosztuje Wasz codzienny makijaż i czy wolicie sięgać po tanie kosmetyki czy po te drogie.

Udanego weekendu, do zobaczenia następnym razem.
Pa :*

6 komentarzy:

  1. No powiem Ci, ze nie widac aby te kosmetyki byly tak tanie, swietny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek makijaż świetnie się nosił. Same perełki mi się trafiły :)

      Usuń
  2. o proszę w tej cenie można by jeszcze jakiś pędzelek upchnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację a jakby zakupy robił w DM to nawet ze 2 ;)

      Usuń
  3. Róże z Alverde i bronzery tej marki jak dla mnie są fenomenalne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...