środa, 9 stycznia 2019

Zużycia, luty 2018 - MUFE, Dolce&Gabbana, Benefit, Biolaven, Skin79

Cześć Kochani,
Luty, choć krótki zasłużył na podsumowanie więc szybko zabrałam się za nagrywanie i oto jest film o denku. Zapraszam :)
 


W filmie mówię o:
Le Petit Marsellais Kremowy żel pod prysznic Malina i Piwonia
Evree Instant Help Balsam ratunek dla ciała
Evree Lasting Moisture Długotrwale nawilżające serum do rąk
Biolaven Płyn micelarny
Skin79 Waterproof Sun Gel UV
Benton Aloe Propolis Soothing Gel
Blistex Lip relief cream
Dolce & Gabbana Light Blue EDT
Make Up For Ever HD Pressed Powder
Benefit They're Real Mascara Black Intense

Dziękuję Wam za spędzony razem czas. Na wszystkie pytania odpowiem w komentarzach.
Miłego weekendu.
Pa ;)

2 komentarze:

  1. Szkoda ze nie sprawdzila Ci sie ta maskara Benefit, ja lubie ta marke i w sumie nie mialam jeszcze wtopy z nia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety ta marka kiepsko się sprawdza i jeszcze nie miałam kosmetyku, który by mnie zachwycił.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...