piątek, 22 listopada 2019

Codzienny makijaż paletą miesiąca + ciemne usta

Cześć Kochani!
Waszą decyzją z IG dzisiaj mam dla Was mój codzienny makijaż paletą listopada (Too Faced Sweet Peach) plus dodatkowo ciemne usta. Mam nadzieję, że taka kombinacja Wam się spodoba.
Miłego oglądania :)
                                                 

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI: 
Too Faced Sweet Peach Eyeshadow Palette: PEACHES 'N CREAM; CHARMED, I'M SURE; LUSCIOUS; WHITE PEACH
Douglas Mini Eyepencil 1 BLACK
Helena Rubinstein Lash Queen Fatal Blacks Mascara Waterproof 01 MAGNETIC BLACK
Estee Lauder by Violette Pure Color Envy Lipstick 315 VIN NOIR
Golden Rose Dream Lips Lipliner 524
                                     
PĘDZLE:
MioMare Pędzel do cieni
Hakuro H78
Zoeva 227 Soft Definer
Zoeva BAMBOO 227 Soft Definer
                             
Mam nadzieję, że ten makijaż okaże się dla Was inspirujący.
                   
Dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż, a kolor pomadki obłędny :) Niestety, nie mogę nosić ciemnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciemne też można nosić na delikatnie jako tint. Zawsze to jakiś kompromis ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...