wtorek, 19 listopada 2019

PROJEKT DENKO: zużyj 19 w 2019! - Aktualizacja 09

Cześć Kochani!
Bardzo mnie cieszy, że z każdym postem tego typu mam Wam coraz mniej do pokazania. Co prawda nie jest tak, że kosmetyczne zakupy bezwzględnie łączę ze zużyciami ale jednak staram się pilnować proporcji i nie obrastać w zapasy zwłaszcza przypadkowych kosmetyków.
Tymczasem nie przedłużając już wstępu zapraszam.
                                                   

Nadeszła wreszcie ta chwila kiedy wszystkie używane kosmetyki z projektu mogę Wam pokazać na jednym zdjęciu :)
                             
                                       
1. Kryolan Concealer Circle No. 03 - Kosmetyk niesamowicie wydajny a wręcz niezużywalny. Jestem już teraz pewna, że nie uda mi się go zużyć do końca roku ale nie poddaję się. Moim celem jest zużycie go tyle ile się da zanim zacznie mi szkodzić. Oby jak najwięcej.
2. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT - Miałam co do tej palety ogromne nadzieje ale teraz już wiem, że jej całkowitego zużycia mogę oczekiwać dopiero w okolicy marca 2020. Nie ma jednak tego złego a każdy makijaż z jej użyciem przybliża mnie do celu ;)
3. Bell Glam Wear Glossy Colour Nail Enamel 406 - Jeden z moich ulubionych lakierów doczekał się wreszcie odpowiedniej dawki miłości. Tylko przez odrobinę lenistwa nie udało mi się go zdenkować ale z pewnością nastąpi to niedługo.
                              
W październiku udało mi się uzyskać jedynie jedną małą pustą blaszkę z palety ABH, ale nie narzekam ;)
                                                  
                                                     
Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT / JAVA

Na koniec mały pogląd na tempo zużywania:
                                 
                             
Teraz już wiem na 100%, że nie uda mi się zużyć wszystkich zaplanowanych kosmetyków do końca 2019r. ale nie poddaję się i staram się poczynić jak największe postępy, bo mam już bardzo sprecyzowane plany na 2020 ;)
                           
Jak Wam idzie zużywanie kosmetyków do makijażu?
Mój wielki wór pustych opakowań już czeka na podsumowanie całego roku ;)
                                 
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

10 komentarzy:

  1. Ten kolorek lakieru z Bell ładny, napewno ślicznie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest super. Pokazywałam go tutaj dawno temu na blogu więc możesz sobie sprawdzić.

      Usuń
  2. Bardzo ładny. Jednak najważniejsze byśmy to my czuli się w takim kolorze dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pielęgnacja idzie dobrze a kolorówka nigdy mi się nie skończy. Podziwiam użycia jej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja mi idzie aż za dobrze, zwłaszcza od kiedy nie mam wielkich zapasów ;)

      Usuń
  4. Pięknie Ci idzie denkowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...