wtorek, 9 czerwca 2020

Nowości i zużycia: maj 2020 - My Secret, Oriflame, Alverde, Avon, Liq CC

Cześć Kochani!
Czas czerwiec się rozkręca więc czas już zakończyć wspominanie maja i pokazać Wam jego podsumowanie.
Miłego oglądania :)
                         

W filmie mówię o:
ZUŻYCIA:

  1. Dotyk Kreacji Szampon Wawrzyn i Korzenie
  2. Scandia Cosmetics Mydło Lawendowe
  3. LiqPharm Liq CC Serum Light
  4. Avon Eve Duet RADIANT EDP
  5. Innisfree No-Sebum Mineral Powder - Recenzja KLIK KLIK
  6. Sylveco Brzozowa pomadka ochronna z betuliną
  7. Carmex Moisture Plus Ultra Hydrating Lip Balm PINK SHEER TINT
  8. Alverde Shiny Lip Oil RASPBERRY - Recenzja KLIK KLIK


ZAKUPY:

  1. My Secret WOW! Eyebrow
  2. Oriflame NovAge Day Shield SPF 50
  3. Pollena Mydło w płynie Biały Jeleń

                   
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

6 komentarzy:

  1. Bialy Jelen ma ogromna pojemnosc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 litrów akurat na próbę ;)

      Usuń
    2. hahha ja tez takie kiedyś kupiła i jak mąż zobaczył to wielkie opakowanie to powiedział, że chyba mydła brakuje w sklepach bo robie jakies gigantyczne zapasy:) a ja lubię kupić raz i mieć na dłuższy czas spokój :)

      Usuń
    3. Też lubię tak robić zakupy: raz a porządnie a nie ciągle myśleć, że coś się zaraz skończy ;)

      Usuń
  2. I tak spore denko :) LiqPharm CC bardzo lubię, natomiast do mydeł do włosów nikt mnie nie przekona. W drogeriach panie rzadko coś wiedzą, czasem kiedy ich słucham jak coś tłumaczą klientkom, to włos się jeży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mydło kupowałam na Ekotykach od wystawcy (producenta?) więc oczekiwałam pełnych informacji.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...