wtorek, 16 czerwca 2020

RECENZJA ZBIORCZA: spray Too Faced, puder Puro Bio i kredka do brwi Barry M

Cześć Kochani!
Z przyjemnością zapraszam Was na czerwcową porcję recenzji :)
Miłego oglądania.
                               

W filmie mówię o:
Too Faced Deluxe Hangover Rx 3in1 Spray - 77 zł / 30 ml
W filmie pokazałam ją TUTAJ.
                        
PuroBio Indissoluble Silky Powder - 44,50 zł / 5 g
W filmie użyłam go TUTAJ i TUTAJ.
                    
Barry M Brow Wow! Pencil & Brush LIGHT-MEDIUM - 29,90 zł / 1,2 g
W filmie użyłam jej TUTAJ i TUTAJ.
                   
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. super recenzja tym bardziej, że chciałam sobie ostatnio sprawić Too Faced Deluxe Hangover a tutaj zobaczyłam, że nie jesteś w pełni zadowolona, a wspominałaś w filmie, że który jest Twoim faworytem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli potrzebujesz czegoś co utrwali makijaż na mur beton to polecam Kryolan Fixer Spray. Tylko uwaga, to nie jest kosmetyk do codziennego używania a jedynie na wyjścia.

      Usuń
  2. Znam jedynie Fixer i u mnie tez szalu nie zrobil ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...