wtorek, 30 czerwca 2020

RECENZJA ZBIORCZA: bronzer Physicians Formula, korektor Chanel i kredka Avon

Cześć Kochani!
Czerwiec obfituje w zużyte kosmetyki więc i recenzji musi pojawić się więcej dlatego zapraszam na kolejną ich porcję :)
Miłego oglądania.
                 

W filmie mówię o:
Physicians Formula Butter Bronzer BRONZER - 64,99 zł / 11g
W filmach pokazywałam go przez około ostatni rok, np. TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
                           
Chanel Le Correcteur de Chanel Longwear Concealer 10 BEIGE - 169 zł / 7,5 g
W filmie pokazywałam go TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
                               
AvonThe Big Gel Paint Pencil Longwear Eyeliner PLUMFUL - 25 zł / 1,2 g
W filmie pokazywałam ją TUTAJ i TUTAJ.
                     
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. Wow jakie danko zrobilas w tym brazerze, u mnie nadal nie widac sreberka ale bardzo go lubie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko denko zrobiłam ale nawet kilka dni temu go skończyłam ;)

      Usuń
  2. Jak zwykle szczera i pomocna recenzja. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...