wtorek, 23 czerwca 2020

Wszystkie kosmetyki, w których mam denko ;)

Cześć Kochani!
Wpadłam ostatnio na pomysł żeby pokazać Wam kosmetyki, w których mam denko. Nie jest ich jakoś super dużo ale i tak się cieszę, że będę mogła wymienić je na nowe ;)
Miłego oglądania.
                   

W filmie mówię o:
KOSMETYKI:
  1. Bell Moonlight Concealer Korektor Kamuflujący 01
  2. PuroBio Indissoluble Silky Powder
  3. Palladio Pressed Rice Powder NATURAL
  4. Kryolan Concealer Circle No.03
  5. Physicians Formula Butter Bronzer BRONZER
  6. Too Faced Sweet Peach Blush PAPA DON'T PEACH
  7. NARS Blush ORGASM
  8. Gosh Brow Kit 001
  9. Too Faced Sweet Peach Eyeshadow Palette PEACHES 'N CREAM
  10. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT / BANANA
  11. Guerlain Ombre Eclat 4 Coleurs 504 LES PRECIEUX ZŁOTO
  12. Kobo Mono Shadow 116 DARK CHOCOLATE
  13. Inglot cień do powiek Rainbow 111R
                            
Jak tam u Was z kosmetykami pokazującymi blaszki? Macie takich sporo czy od razu je zużywacie? A może nie posiadacie takich w ogóle bo Wasza kolekcja jest za duża na denka?
Podzielcie się swoimi doświadczeniami.
                       
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe mi kosmetyki, w wolnej chwili obejrzę filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana az sie zawstydzilam, u mnie idzie to bardzo powoli jesli chodzi o kolorowke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie am się co wstydzić tylko trzeba działać. Poza tym z pewnością masz więcej kosmetyków niż ja ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...