poniedziałek, 17 czerwca 2013

Jak do mnie trafić? vol.2

Od pierwszego takiego postu upłynęło zaledwie 2 miesiące a tu już kolejny. Ostatni czas obfitował w ciekawe wyszukiwania więc będzie co czytać ;)
Zatem do dzieła (pisownia oryginalna) ;)
                                          
                                   
Zwierzęco:
rz oszołomiony zapachem z paszczy smoka podarował mu pastę colgate. - no cóż... brak mi słów, żeby to skomentować ;)
                                          
Zmysłowo:
malinka na ustach - nie miałam ani nie robiłam, chyba muszę wypróbować ;)
                                      
intymnie wizaz - ciekawe połączenie ;)
                        
Niezwykle:
7 cudów sexi - och cóż za zaszczyt... jest 7 cudów świata i teraz 7 moich cudów ;)
                
Spożywczo:
małe paletki frugo promocja - dlaczego ja o nich nic nie wiem? helooł???
               
nie alkoholina nie nieudacznika - ciekawe co to za typ ;)
                      
mgielka smakowa brzoskwinia - wolałabym malinową ale takiej też bym nie odmówiła gdyby miała %%% ;)
            
sexi czekoladki - o tak, chętnie przyjmę ;)
            
krem z klonu - nie próbowałam jeszcze ale chyba czas to zmienić ;)

Upiekszajaco:
bursztyn we włosach - nie wiem czy to dobry pomysł... może być ciężki...
            
7 godzin czarne oczy - a czemu tylko 7? ja bym wolała cały dzień...
                              
Roślinnie:
oczar wizaz - można go znaleźć można w Azji wschodniej i Ameryce Północnej a nie na wizażu ;)

Młodzieńczo:
przygoda pod prysznicem 15 lat - w tym wieku trzeba się uczyć a nie przezywać przygody pod prysznicem...
                               
To już wszystko co udało mi się znaleźć e tak krótkim czasie.
Jak tam Wasze wyszukiwania?
Obfitują w niezwykłości czy jest spokojnie?

11 komentarzy:

  1. Najpierw "filmiki za free z cipkami z katowic", a teraz komuś w głowie przygody pod prysznicem... Naprawdę powinnaś zmienić profil bloga ;) Czytając hasła dzięki którym ludzie trafiają na blogi zastanawiam się co skłania ludzi do wyszukiwania takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profil albo swój nick i nazwę bloga ;)
      Ja się bardziej zastanawiam co skłania Google do wyszukiwania blogów przez takie hasła ;)

      Usuń
  2. U mnie jest kilka ciekawych, może w końcu o tym napiszę bo już się od dłuższego czasu zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisz jak najszybciej. Wszyscy chętnie przeczytają jak Cię wyszukiwać w Google ;)

      Usuń
  3. Przygoda pod prysznicem wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś widać jest brudny i spragniony nowych doznań ;)

      Usuń
  4. OMG xD Haha ;D Pozazdrościć wyobraźni ludziom ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...