sobota, 29 czerwca 2013

Zakupy: czerwiec 2013

Czerwiec się już kończy (jak to się stało skoro dopiero się zaczynał?) więc czas na podsumowanie zakupów z całego miesiąca. Trochę kosmetyków mi przybyło, głównie tych do włosów wiec będziecie mieli co oglądać :)
Zapraszam :)
                                                      
Na początek zamówienie Oriflame:
1. Oriflame Cocktails & the City Party Queen Hand Cream 75ml - Gratis do zakupów :)
2. Oriflame Amazonia for Her EDT 30ml - Cena: 16,90zł - No cóż, uwielbiam takie zapachy na lato i nie mogłam się jej oprzeć w tak obniżonej cenie. Zapach jest genialny a buteleczka idealna do torebki więc jak jeszcze pojawi się w ofercie to chętnie ponowię zakup ;)
3. Oriflame Oasis Warm Sunset EDT 30ml - Cena: 22,90zł - Bardzo przyjemny, słodki, nie duszący letni zapach idealny na chłodniejsze dni i wieczory :)
 4. Oriflame Mydełko Oasis Warm Sunset - Cena: 2,90zł - Zakup poza rozsądkiem ;) Pachnie nawet lepiej niż EDT bo więcej w nim grejpfruta. Umila mi teraz codzienne kąpiele i jestem z niego bardzo zadowolona :)
 5. Oriflame Sparkle in Paris Kredka do oczu Purple Shimmer - Cena: 7,90zł - Nie mogłam się oprzeć promocji i dobrze zrobiłam. Kredka jest rewelacyjna :)
                                       
 Zakupy w sklepie kolorówka.com:
 6. Dwutlenek tytanu - gratis do zakupów.
7. Color Blend White 10g - Cena z przesyłką: 20,97zł - Musiałam w końcu doprowadzić minerałki i pudry do odpowiedniej kolorystyki i ta baza okazała się objawieniem. Myślę, ze to nie ostatni jej zakup ;)
                                              
Stała prenumerata:
 8. Make Up Trendy
 9. Make Up Trendy Kredka do powiek Czerń - Gratis do gazetki.
                              
Zamówienie ze sklepu AlleDrogeria:
 10. Real Techniques Setting Brush - Cena: 29,90zł - Co prawda nie takie jest jego przeznaczenie ale zakupiłam go do różu i chociaż mógłby mieć dłuższe włosie to i tak spisuje się świetnie.
 11. Real Techniques Stippling Brush - Cena: 46,90zł - Uwielbiam pędzle duo fibre więc nie mogłam mu się oprzeć ;)
 W związku z tym, że na zakupy dostałam mały rabat i zamówienie składałam z koleżanką cena całej paczki z przesyłką wyniosła mnie: 75,06zł.
                                      
 Zakupy włosowe:
12. i 13. Yves Rocher I Love My Planet Szampon do włosów 300ml - Cena: 1gr za sztukę, gdyż był to prezent za wizytę w sklepie.
14. Schwarzkopf Perfect Mousse 665 Jasny Złocisty Brąz - Cena: 13,79zł - Moje włosy mają już dość farb z amoniakiem więc postanowiłam dać im odpocząć. Zobaczymy jak się spisze.
15. i 16. Alberto Balsam Strawberries and Cream Shampoo 400ml - Cena z wysyłką: 23,98zł - Wreszcie spełniłam swoje wieloletnie marzenie o truskawkowym szamponie (miniaturowa Joanna się nie liczy) :D Co prawda użyłam go dopiero 2 razy ale już mogę powiedzieć, że ślicznie pachnie i świetnie oczyszcza włosy nawet z olejów ale niestety trochę je plącze, jednak to mi nie przeszkadza (od czego są odżywki) i myślę, że to nie będzie ostatni zakup tego szamponu ;)
                                
Poza tym w czerwcu przybyło mi trochę sprzętu do ćwiczeń (hula hop i skakanka) oraz odzieży (sukienka na wesele i bielizna), które pochłonęły większą cześć moich zasobów finansowych ;)
Podsumowując miesiąc jestem jednak zadowolona. Na kosmetyki wydałam: 184,42zł ale zrealizowałam sporą część wish listy.
Mam nadzieję, że lipiec przyniesie trochę kosmetycznego spokoju i pozwoli mi realizować poza kosmetyczną wish listę, która jakoś dziwnie, choć kontrolowanie, się rozrosła...
                               
A jak tam Wasze czerwcowe zakupy?
Zaszaleliście, czy udało się Wam oszczędzać?

18 komentarzy:

  1. ja też kupiłam setting brush do różu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też planuję zakup tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety nie udało się zaoszczędzić, baa przekroczyłam nawet swój comiesięczny kosmetyczny budżet :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się ;) Ja w tym miesiącu dokonałam cudu i wydałam więcej niż miałam do dyspozycji choć zupełnie nie mam pojęcia jak to zrobiłam ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tą farbę w piance, kupuję ją odkąd weszła na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy ten szampon truskawkowy pachnie tak jak to sobie wyobrażam :) A ten zapach Amazonia przypomina woń wodospadu i świeżości czy to zupełnie inne klimaty? Marzy mi się coś takiego, ale znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie jak słodkie truskawki ze śmietanką :)
      Tak, Amazonia to duuużo zieleni, świeżość i woda :)
      Nuty zapachowe:
      Nuty głowy: bergamotka, pomarańcza i czereśnia;
      Nuty serca: lilia wodna, wiciokrzew i passiflora;
      Nuty bazy: piżmo, cedr i bambus.
      Jest cudny i bardzo wytrawny :)

      Usuń
  6. same dobroci! lubię farby w postaci pianki

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wreszcie dorwać katalog Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Alberto Balsam, w Tesco teraz są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć bo mi się bardzo spodobały i o dziwo szampon pomimo sls nie wywołuje u mnie łupieżu :) Będę polowała na więcej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...