sobota, 21 czerwca 2014

Wakacje!

Ten kolor ewidentnie kojarzy mi się z wakacjami i chyba nie tylko mi bo widzę go dosłownie wszędzie ;)
                           
Wibo
Express growth
310
                        
                 
POJEMNOŚĆ: 8,5ml
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann
CENA: Około 5zł
                          
                         
Mocna energetyczna ale też lekko koralowa (czego niestety nie udało mi się uchwycić) pomarańcz o kremowo-żelowym wykończeniu.
Krycie ma standardowe - dwie warstwy dają bardzo satysfakcjonujący efekt choć końcówki mogą spod niego lekko wyzierać.

                  
Konsystencja jak zwykle u tych lakierów jest bardzo przyjemna. Łatwo się rozprowadzają, nie robią prześwitów ani smug a jednoczesnie nie zalewają skórek. Wszystko to wpływa na ich dobrą wydajność bo pomimo kilkukrotnego już używania na długie paznokcie ubytek jest niewielki.
                                      
                      
Opakowanie jest typowe dla tej serii i bardzo udane bo dzięki niemu łatwo ściśle ustawić lakiery i nie zajmują zbyt dużo miejsca. Zdecydowanie wolę kwadratowe i prostokątne buteleczki od okrągłych.
                                       
                              
Pędzelek również jest bardzo dobry i łatwo nim precyzyjnie rozprowadzić lakier. Co ważne przy rozprowadzaniu drugiej warstwy nie narusza pierwszej więc łatwiej o idealny efekt.
                       
                     
Posiadam kilka lakierów z tej serii i bardzo je lubię. Niska cena i dobra jakość sprawiają, że zazwyczaj właśnie po nie sięgam gdy mam ochotę na nowy kolor.

2 komentarze:

  1. Ale żarówiasty :) Jednak taki odcień pomarańczu (chociaż może bardziej jednak czerwieni?) zupełnie do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ;) Do mnie przemawia wyłącznie latem kiedy jest słońce. Na zimę się nie nadaje.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...