wtorek, 31 marca 2015

NIE-nudny NUDE

Znowu jestem opóźniona tym razem przez świąteczne porządki ;) Mycie okien i ścieranie kurzów rzeczywiście potrafią pochłonąć uwagę. Na szczęście najgorsze już za mną i teraz mogę oddać się przyjemnościom.
Zapraszam :)
                         
                                   

Bell
Air Flow
Lotus Effect
704
                                     
                                 
POJEMNOŚĆ: 10ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie i internet
CENA: Około 12zł
                               
                       
Lakier ma bardzo ładny beżowy kolor z domieszką fioletowych tonów dzięki czemu nie wygląda trupio. Po dokładnych oględzinach buteleczki widać, że zatopiono w nim delikatne różowe drobinki, które jakimś dziwnym sposobem znikają po aplikacji emalii na paznokcie i ostatecznie otrzymujemy kremowe wykończenie.
                                           
                         
Lakier świetnie kryje już przy pierwszej warstwie ale jeżeli ktoś jest bardzo wymagający to spokojnie może dołożyć drugą, która da taki efekt jaki możecie oglądać na zdjęciach.
                                 
                                   
Konsystencja emalii jest rzadka, prawie wodnista ale nie lejąca. Lakier nie rozpływa się po skórkach ale dobrze poziomuje. Nie tworzy też smug ani prześwitów.
Zmywa się zupełnie bezproblemowo.

                                 
Pędzelek jest szeroki, niezbyt długi i dosyć sztywny. Sprzyja precyzyjnej aplikacji oraz sprawia, że pomalowanie długich paznokci jest niezwykle łatwe i szybkie. Nabiera odpowiednią ilość kosmetyku, a przy dokładaniu kolejnych warstw nie narusza poprzednich.
Buteleczka jest spora ale ładnie wykonana i miła dla oka. Prezentuje się elegancko i łatwo przechowuje.
                                               
                             
Jest to mój drugi lakier Bell marki i jestem z niego tak samo zadowolona jak z poprzednika. Świetnie się spisuje, dobrze kryje i ładnie się trzyma. Trochę przeszkadza mi cena bo przyzwyczaiłam się do świetnych jakościowo i o wiele tańszych emalii Golden Rose ale w promocjach warto dokładnie przejrzeć zawartość szafy i coś sobie wybrać.

10 komentarzy:

  1. Lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo lubię takie subtelne kolory i dobrze się w nich czuję :) Ostatnio porzuciłam jednak klasyczne lakiery na rzecz hybryd i dobrze mi z tym, więc nie planuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam jedno podejście do hybryd i nie polubiliśmy się więc na razie zostaję przy normalnych lakierach :) Może kiedyś Ci się znudzą to wrócisz do zwykłych lakierów ;)

      Usuń
  3. Używam hybryd na stopy i to głównie latem ale może warto pobawić się i u rąk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...