czwartek, 13 grudnia 2018

5 faktów o mnie :)

Cześć Kochani,
Pomyślałam ostatnio, że trochę dużo recenzji a trochę mało mnie więc dla odprężenia dzisiaj wpis lekki i przyjemny ;)



1. Jestem niepoprawną ... pesymistką. Zawsze i wszędzie widzę coś złego ale w ramach walki z takim podejściem staram się rozpatrywać wszystkie opcje i podchodzić do każdej sprawy przynajmniej obiektywnie.

2. Uwielbiam słodycze, wręcz jestem od nich uzależniona, dlatego przez jakiś czas postanowiłam nie jeść ich wcale ;)

3. Kocham herbatę, a najbardziej porzeczkową Dilmah i wypijam jej naprawdę dużo ;) Kiedyś musiałam znacznie ograniczyć jej ilość ale nie był to dla mnie dobry czas.

4. Zawsze starałam się oddzielać blogowe życie od prywatnego dlatego teraz mam 3 blogi, 2 instagramy + facebook i stronę na FB ;)

5. Ubóstwiam kosmetyki i pędzle do makijażu ale ostatnio staram się ograniczyć ich ilość bo niestety zawsze jak muszę coś wyrzucić to mam okropne wyrzuty sumienia :(

Podzielcie się ze mną kilkoma faktami ze swojego życia ;)
Do zobaczenia.
Pa.

6 komentarzy:

  1. Fajnie poznać Ciebie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Cie blizej poznac kochana, ja jestem wieczna optymistka ale pozostale punkty mamy wspolne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ogromnie i cieszę się, że nie jestem sama w tym szaleństwie ;)

      Usuń
  3. Porzeczkowa Dilmah jest przepyszna. Ja uwielbiam ich cynamonową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamonowej nie piłam ale za to odradzam bananowo-karmelową ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...