wtorek, 11 grudnia 2018

W7 - 01 Pędzel do cieni

Witajcie Kochani,
Uwielbiam pędzle, choć to już chyba doskonale wiecie i zawsze ale to zawsze jakiś mnie skusi. Nie ważne tani czy drogi, ważne, że akurat ten może okazać się ideałem ;) Dzisiaj zapraszam Was na recenzję takiego taniutkiego, pędzla, który o dziwo okazał się zaskakująco dobry..
Miłego czytania :)



MARKA: W7
MODEL: 01 Eye Shadow Brush
CENA: 5 zł

Pędzelek kupiłam już jakiś czas temu w Pepco, gdy były tam jeszcze dostępne. Teraz niestety ich już nie ma, nad czym bardzo ubolewam bo niestety moja mniejsza wersja tego pędzelka została zniszczona.
Pędzelek ma krótki, jasno brązowy drewniany trzonek z czarnym logiem marki, czarną błyszczącą metalową skuwkę i brązowe syntetyczne włosie. Niestety na  rączce nie ma ani nazwy modelu ani numeru więc jak się zapomni, która to wersja to umarł w butach bo po zdjęciach z internetu nie tak łatwo się tego domyślić. Włosie jest miękkie i jedwabiste w dotyku oraz bardzo delikatne dla skóry. Wykonanie oceniam bardzo dobrze, gdyż pomimo częstego użytkowania i prania nie widać na nim żadnych uszkodzeń.
Już sama nazwa wskazuje nam, że jest to pędzel do cieni i rzeczywiście można nim cienie nakładać. Z prasowanymi radzi sobie całkiem OK a jeszcze lepiej z kremowymi, o ile tylko nie są twarde jak skała. Mi jednak najlepiej się go używa do nakładania korektora pod oczy oraz do wydłubywania odlewek podkładu ze słoiczków. Jest bardzo delikatny więc przy nakładaniu kosmetyków nie podrażnia wrażliwej skóry. Dobrze rozprowadza korektor i nie tworzy smug ani placków. Można nim też zaaplikować błyszczyk na usta bo do pomadki jest za duży.
Pranie jest łatwe, proste i przyjemne. Wystarczy jakikolwiek detergent. Suszenie również przebiega szybko i bezproblemowo. Klej jest dobrej jakości a włosie nie łamie się ani nie wypada.

Moim zdaniem to dobry pędzel i jeżeli tylko czegoś takiego potrzebujecie to jak najbardziej polecam. Sprawdza się i dużo wytrzymuje a w razie zniszczenia strata nie jest kosztowna. Ode mnie kciuk w górę.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że ich już nie ma - akurat mój pędzelek tego typu się zgubił i potrzebuję nowego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda. Mi zniszczono jeden. Jakbym wiedziała, że ich później nie dostanę to bym wzięła na zapas ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...