poniedziałek, 3 grudnia 2018

Jak wyprać BeutyBlender za pierwszym razem?

Witajcie Kochani,
Po bardzo intensywnym tygodniu mam dla Was kolejny filmik. Długo nad nim pracowałam i sporo kosmetyków przetestowałam, czego o mało nie przypłaciłam życiem gąbki ;)


Mam nadzieję, że film będzie dla Was pomocny więc zapraszam do oglądania :)



Kosmetyki które przetestowałam do mycia gąbki:
1. Make Up For Ever Sponge Shampoo - Sprawdza się idealnie.
2. Farmona Radical Szampon wzmacniający włosy - Radzi sobie bardzo dobrze. Warto wypróbować.
3. Farmona Magic SPA Mleko do kąpieli Kwiat bzu - OK, na granicy tolerancji.
4. Farmona Herbal Care Kąpiel odżywcza Dzika Róża z olejkiem perilla - Tragedia, lepiej omijać z daleka bo utrwala podkład w gąbce i potem strasznie ciężko je do prać.
5. Lactacyd Sensitive - Bardzo dobry. Warto wypróbować.
6. Go Cranberry Micelarny żel do mycia twarzy i demakijażu - Nie radzi sobie niestety ani za pierwszym razem, ani za piątym, ani za dziesiątym.
7. Nivea Łagodzący żel do golenia Sensitive - Piorunujące działanie! Świetnie usuwa pianę i nawet najbardziej utrwalone plamy z podkładu. Niestety przy użyciu większej ilości może trochę wysuszać.

Jeżeli chcieli byście abym nagrała jakiś inny filmik, niekoniecznie o pędzlach to zostawiajcie informacje w komentarzach.

Do zobaczenia, buziaki, pa! ;)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...