piątek, 3 stycznia 2020

MAKEUP BINGO: styczeń 2020

Cześć Kochani!
Wreszcie mamy Nowy Rok i w końcu mogę zacząć realizować mój pomysł na nową serię filmów. Mam nadzieję, że ten cykl będzie nie tylko ciekawy dla Was ale również odświeży moje spojrzenie na posiadaną przeze mnie kolekcję kosmetyków i wygoni nudę ;)
Miłego oglądania.
                               

Napiszcie mi w komentarzach jak Wy radzicie sobie ze znudzeniem kosmetycznym czy w ogóle nie macie czegoś takiego? Czy ciągle kupujecie coś nowego a może zupełnie nie przeszkadza Wam posiadanie stabilne kolekcji przez dłuższy czas?
                 
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy sposób na zużywanie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię urozmaicenie bo jak się nudzę to mnie zniechęcenie łapie ;)

      Usuń
  2. Ja kochana po prostu zmieniam na inne i wracam po jakims czasie, dlatego nie nudza mi sie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze szkoda odstawiać bo potem sobie myślę, że w tym czasie mogłam go już zużyć ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...