wtorek, 7 stycznia 2020

PROJEKT DENKO: zużyj 19 w 2019! - FINAŁ

Cześć Kochani!
Rok 2020 już się rozkręca więc czas zabrać się za podsumowania 2019. Na pierwszy ogień idzie finał projektu denko.
                                           

Od listopada pracowałam już tylko and dwoma kosmetykami i z przykrością muszę przyznać, że niestety nie udało mi się ich skończyć.
                                         
                                           
1. Kryolan Concealer Circle No. 03 - Ten kosmetyk jest nie do zdarcia. Przez cały rok udało mi się zużyć z niego 11 gram a nadal została ponad połowa. Cieszę się jednak, że ubytek jest widoczny.
2. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT - Tutaj na szczęście mam większy postęp i lepszy efekt. W ciągu trwania projektu udało mi się opróżnić 4 blaszki i napocząć pozostałe dwie. Mam nadzieję, że wkrótce całkowicie się z nią uporam.
                                 
Jak sami widzicie, nic nie udało mi się zużyć ale małym sukcesem było dla mnie opróżnienie kolejnej blaszki z palety ABH:
                                     
                                     
Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT - NEUTRAL - Używałam go do mieszania z kamuflażem Kryolan i nakładałam na twarz.
                                             
Tradycyjnie podsumowanie ubytków prezentuje się następująco:
                                 
                                   
Choć niewielkie to ubytki jednak się pojawiły a jestem przekonana, że gdyby nie projekt denko na pewno nie udało by mi się tego osiągnąć.
                                             
Na koniec mały podgląd na to co udało mi się zużyć:
                                         
                               
3. Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup 1N1 IVORY NUDE
4. MAC Cosmetics Studio Fix Fluid SPF15 NC30
5. Inglot AMC Cream Blush 84
6. Sephora Long Lasting Blush 05 ORANGE PUNCHY SUNBAKED
7. Avon True Colour Glimmerstick Brow Definer DARK BROWN
8. Ardell Brow Defining Palette MEDIUM
9. Inglot Cień do powiek Rainbow 116 R
10. Bare Minerals Shadow Quickie Cream Eyeshadow Stick PEWTER
11. Urban Decay 24/7 Glide-On Eyepencil PSYCHEDELIC SISTER
12. Sephora Outrageous Plump Effect Lipgloss 02 XXL NUDE
13. MAC Cosmetics Lipstick Amplified RAMBLAS RED
14. Hean Luxury Cashmere Lipstick 704 POSH GIRL
15. Bare Minerals Gen Nude Matte Liquid Lip Color SMOOCH
16. Orly Lacquer DARKEST SHADOW17. Bell Glam Wear Glossy Colour Nail Enamel 406
18. Lancome Tresor Midnight Rose
19. Avon Viva La Vita
                       
Cały projekt uznaję za bardzo udany i zakończony sukcesem nawet pomimo tego, że nie wszystko udało mi się zużyć. Dzięki niemu ubyło mi sporo kosmetyków a w tych pozostałych poczyniłam fantastyczne postępy.
Oby tak dalej ;)
                               
Prowadziliście w 2019 roku jakiś projekt denko? Jak Wam poszło?
                           
Dziękuję za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...