piątek, 17 stycznia 2020

Makijaż nowościami IV kwartału 2019 - Lisa Eldridge, Palladio, KOBO

Cześć Kochani!
Nie ma to jak nakupić kosmetyków a potem móc się nimi malować ;) Ha, ha, żartuję, ale nie da się ukryć, że dopływ nowych kolorów zwłaszcza takich długo, długo chcianych i planowanych działa na mnie odświeżająco i inspirująco. W związku z tym, że skrupulatnie realizuję moją wish listę mogę Wam pokazać trochę nowych malowideł w akcji.
Miłego oglądania :)
                                               

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
Nars PRO-PRIME Smudge Proof Eyeshadow Base
Palladio Pressed Rice Powder NATURAL
My Secret Hello Pretty! Eyeshadow Palette FLAME
Neve Cosmetics Mineralny Cień do powiek Refill RED CARPET
KOBO PRO Formula Foil Eyeshadow 807 LAVENDER SUNSET SKY
L'Oreal False Lash Architect 4D Mascara BLACK
Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET MUSE
Lisa Eldridge True Velvet Lip Colour VELVET FAWN
                                        
PĘDZLE:
MioMare Pędzel do różu
Zoeva BAMBOO 228 Crease
MAC 217S
MioMare Pędzel do eyelinera
Zoeva BAMBOO 232 Classic Shader
Ebelin Pędzel do podkładu i masek
Inglot 14M
                                        
Was inspirują nowości do kreatywnych makijaży czy raczej nie? Kupujecie na tyle dużo kosmetyków żeby robić nimi pełne makijaże czy tylko uzupełniacie braki?
                       
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa.

3 komentarze:

  1. Teraz właśnie uzupełniam zapas do pełnego makijażu i to nie tylko jednego rodzaju. Zaczynam przygodę z wizażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zakończyłam tę przygodę i to tak definitywnie.

      Usuń
  2. Hahaha idealna puenta, czasem moje kosmetyki musza odsiedziec swoje hahahaha ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...